Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis. Magazinul modernizat propune comunității locale un format personalizat nevoilor lor, îmbinând ofertele de proximitate cu cele potrivite unei zone rezidențiale, prin deschiderea unui nou magazin Market cu un spațiu de vânzare extins. Astfel, retailerul ajunge la 192 de supermarketuri la nivel național, dintr-un total de aproximativ 450 de magazine multi format.
Supermarketul Carrefour Market Cosmopolis Plaza beneficiază în prezent de o suprafață comercială de peste 1.700 mp, unde clienții sunt așteptați cu o gamă variată de peste 11.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din zonă.
„Suntem determinați să continuăm investițiile în formatul Market, cel mai versatil din portofoliul nostru și care se bucură de o popularitate considerabilă în rândul clienților. Cu ocazia acestei deschideri, ne-am propus să oferim și mai multe opțiuni de shopping în apropierea casei, prin mutarea și extinderea suprafeței de vânzare a noului magazin din Cosmopolis. În plus, ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței de cumpărături prin investițiile în organizarea și eficientizarea spațiului, disponibilitatea soluțiilor e-commerce și optimizarea consumului de energie, pentru a le oferi clienților un parcurs personalizat și atractiv”, a declarat Ramona Huștiu, Supermarket Business Unit Director, Carrefour România.
Situat la intersecția dintre hipermarket si magazinele de proximitate, Marketul își propune să satisfacă două nevoi tot mai prezente în rândul clienților: apropierea de casă și o gamă de produse foarte generoasă, cu accent pe sortimentația fresh. Aceasta cuprinde:
Clienții sunt invitați să descopere oferta de produse și promoții din cadrul Carrefour Market Cosmopolis Plaza de luni până duminică, în intervalul 08:00 – 22:00. În interiorul magazinului, aceștia au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete, lozuri, dar și infrastuctura destinată colectării selective a ambalajelor din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR).
Pentru a personaliza și mai mult experiența de cumpărături, Carrefour a inclus în planul de investiții de anul acesta mai multe procese de remodelare, după ce în ultimii doi ani a finalizat peste 65 de remodelări la nivel național, reprezentând evoluția strategică a retailerului în România structurată în expansiune, experiență îmbunătățită la cumpărături, sortiment cu proveniență locală, digitalizare și oameni. Dincolo de casele self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul acesteia, pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și, apoi, le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, aceștia au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz, sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
• 20.000 de mp este suprafața celui mai mare retail park din zona de Nord a Bucureștiului
• 40 de noi magazine, printre care: Jysk, Animax, Pepco, Sinsay, Tedi, Kik, Carrefour, C&A, Shaormeria Băneasa, Spartan, 5 to GO, Domino’s Pizza și Dr Max
• 500 de locuri de parcare
Cosmopolis – Cel mai amplu proiect rezidențial din România construit după 1989
• 430 milioane de Euro investiție
• 15.000 locuitori la finalul lui 2023
• Peste 50 piscine exterioare
• 4 parcuri
• 4 locuri de joacă
• 1 biserică ortodoxă
• 1 moschee
• centru medical (Affidea Cosmopolis)
• retail park (Cosmopolis Plaza)
Alte facilități: plajă privată pe malul lacului natural din apropiere, terenuri de sport (1 teren fotbal, 1 teren tenis privat), servicii de pază și supraveghere cartier 24/24h – atât prin intermediul echipelor de pază, cât și al camerelor fixe de supraveghere, transport pe ruta Pipera și retur, sală de fitness (Cosmopolis Gold Gym), birou pentru impozite și taxe locale, service auto (ITP + vulcanizare), spălătorie auto.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…