Carrefour România a inaugurat cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești, situat în incinta Argeș Mall. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, în toate momentele de consum.
Magazinul dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin generarea a 140 de locuri noi de muncă.
„Ne bucurăm să anunțăm inaugurarea celui de-al 57-lea hipermarket din rețeaua națională Carrefour, la Pitești. Cu ocazia acestei deschideri, ne angajăm să fim și mai prezenți în comunitatea locală, oferind acces la gama noastră completă de produse și servicii, disponibile oricărui buzunar. Suntem un jucător complet pe piața de retail, iar modelul nostru omnichannel ne permite să acoperim cât mai multe din nevoile clienților. Planul de extindere vizează în continuare să ajungem la cât mai mulți români. Carrefour România rămâne angajat să ofere calitate, diversitate și inovație, cu beneficii multiple pentru comunități și o experiență de cumpărare plăcută și eficientă.”
Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer, Carrefour România
Noul magazin Carrefour oferă o gamă largă de opțiuni, precum legume de sezon de la fermieri locali și regionali, produse proaspete locale din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști și Beiuș, produse de brutărie și pâine, dulciuri și produse de cofetărie, cafea măcinată proaspăt de la 5 to go, o selecție de brânzeturi românești maturate din programul Poftim Brânza Românească, produse de artizani români, produse BIO.
Clienții au acces și la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinurile pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta, precum Innocentia și Picote. Alături de ele, sunt disponibile inclusiv vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi Tectonic, ediție limitată, sau Avincis Amfiteatru), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
Magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand național/ internațional și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum transferul de bani prin MoneyGram, bilete loto și lozuri prin Loteria Română, carduri cadou, atât Carrefour, cât și de la parteneri (IKEA, Lensa, Roblox, etc). Mai mult, cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, are extra beneficii în magazinul din Pitești. Pe lângă beneficiul de 5% din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro, care se întorc pe cardul utilizatorului, clienții hipermarketului din Pitești au posibilitatea de a face cumpărături și achita în 18 rate fără dobândă. Totodată, clienții beneficiază de asigurări și extra garanție la produsele electrocasnice. Iar pentru cei care doresc să scape de grija monedelor, pot apela la aparatul de colectare dedicat.
Prin intermediul programului Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.
Ca parte a strategiei Carrefour de protejare a mediului înconjurător, Carrefour aduce mai aproape de piteșteni întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă implementat la nivel național. SGR se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut de români, din respect pentru mediul înconjurător. La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 RON pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Mai mult, ca sistem permanent, clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Din 25 aprilie, piteștenii vor avea posibilitatea să acceseze produsele din magazinul fizic, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz.
BRINGO, prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau chiar în 15 minute, oferă multiple opțiuni din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.
Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinul Carrefour Pitești, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Din secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din Pitești, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și este în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour SA, Artima SA, Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche SA.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…