Stiri

Carrefour continuă integrarea magazinelor Cora cu hipermaketul Lujerului

Reading Time: 2 minute

Carrefour România a finalizat procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial Supernova, prin care ajunge la 58 de magazine în acest format la nivelul rețelei.

Deschiderea are loc în contextul achiziției lanțului de magazine Cora de către retailerul francez. Hipermarketul a fost primul format cu care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001 și continuă să fie în poziția de jucător cheie, oferind o gamă extinsă de produse și servind toate categoriile de clienți. Extinderea rețelei se aliniază strategiei omnichannel a companiei. 

„Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operațiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanță strategică, cu densitate demografică, și suntem încântați să ne întărim prezența în zona de Vest a orașului. Ne propunem în continuare să devenim principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, de la producători locali.”

Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România

Situat în incinta centrului comercial Supernova, magazinul are o suprafață de vânzare de 7.656 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin creșterea echipei care acum însumează un număr de 240 de colegi. Hupermarketul dispune de 10 case tradiționale, dar și de 20 case de tip self checkout.

„Carrefour România urmărește să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală. Clienții sunt încurajați să exploreze gama noastră vastă de peste 40.000 de produse, inclusiv mărci proprii recunoscute pentru calitatea superioară la prețuri accesibile. Carrefour România își reafirmă angajamentul de a deveni prima alegere a românilor pentru cumpărăturile zilnice și săptămânale.”

Codruța Borza, Director de magazin, Carrefour Lujerului

Clienții au la dispoziție în magazin produse proaspete și locale din categoriile măcelărie și pește pregătite în propriul laborator, fructe și legume de sezon de la producători locali, mici, mijlocii sau mari, legume proaspete și românești cultivate de fermieri locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști, produse lactate românești, produse de brutărie, pâine și alimente esențiale, produse BIO, dulciuri și produse de cofetărie pregătite în propriul laborator.

De asemenea, clienții au acces la o gamă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.

Carrefour oferă o gamă diversificată de produse sub marcă proprie: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

Clienții pot găsi, de asemenea, produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români. Magazinul include și produse non-alimentare sub marcă proprie Carrefour, cum ar fi electrocasnice, produse de igienă, articole pentru casă și grădină, cosmetice, dar și jucării, cărți și rechizite.

Pe lângă serviciile disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Team

Recent Posts

Aproape 30% dintre companii își reduc numărul de angajați anul acesta

Contextul economic îi obligă pe 28% dintre angajatori să facă reduceri de personal, necesare pentru optimizarea de costuri, arată rezultatele…

2 ore ago

Fundația Conservation Carpathia a lansat albumul „Întâlniri memorabile prin Munții Făgăraș”

Albumul bilingv „Întâlniri memorabile prin Munții Făgăraș”, proiect al Fundației Conservation Carpathia, a fost lansat azi la Muzeul Satului ”Dimitrie…

3 ore ago

MiR lansează o platformă software care poate gestiona până la 100 de roboți

Mobile Industrial Robots (MiR), companie de pionierat în domeniul roboților mobili autonomi (Autonomous Mobile Robot/AMR), a lansat MiR Fleet Enterprise,…

4 ore ago

Flixbus a avut o creștere importantă a călătorilor în sezonul estival

FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, anunță o creștere semnificativă a numărului…

6 ore ago

Bog’Art: Pionier în sustenabilitate

Bog'Art, o companie de construcții din România, își consolidează angajamentul față de un viitor durabil prin publicarea primului său Raport…

6 ore ago

Renate Strazdina, Microsoft: Geopolitica cybersecurității

Tensiunile geopolitice din regiune fac ca peisajul securității cibernetice din Europa Centrală să fi unic. Am stat de vorbă cu…

6 ore ago