CSR

Carrefour a lansat Express Box, cutia anti-risipă cu fructe și legume coapte la jumătate de preț

Reading Time: 2 minute

Carrefour a lansat Express Box, cutia care conține fie o selecție de fructe, fie de legume coapte și este disponibilă la vânzare accelerată, pentru un preț fix, redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă.

Produsul a fost introdus în două hipermarketuri din București, Carrefour Veranda și Carrefour Unirii, într-un proiect pilot ce se desfășoară pe durata a trei luni.

Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, disponibilă la prețul de 2,99 lei și Express Box fructe, la 4,99 lei. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat, clienții bucurându-se astfel de savoare și de aceleași valori nutriționale precum fructele sau legumele la vânzare standard.

„Cutiile Express Box exprimă viziunea Carrefour România privind combaterea risipei alimentare și promovarea unei alimentații sănătoase sub strategia Act for Food, încurajând consumul de fructe și legume. Este vorba de produse sănătoase, care poate și-au pierdut din atractivitatea vizuală, dar care oferă aceleași caracteristici de gust și calitate, precum și toate beneficiile recunoscute ale acestor alimente. Astfel, le oferim clienților noștri exemple de bune practici de consum, îndemnând la depășirea barierelor psihologice care ne împiedică să alegem fructe sau legume care nu arată fresh. Clienții noștri pot cumpăra aceste produse la preț redus, știind că împreună contribuim la reducerea risipei alimentare.”

Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs, CSR Director and Executive Committee Board Member, Carrefour România

Mixul de legume, respectiv fructe se face în fiecare dimineață în cele două magazine, în funcție de produsele disponibile, care se află în punctul lor optim de maturitate. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.

„Abordarea noastră de business este întotdeauna centrată pe client. Iar asta ne conduce către angajamentul nostru de a crea o experiență de cumpărături optimă, dar și de a ghida consumatorul către practici sănătoase. Cu alte cuvinte, suntem alături de el într-un consumer journey care nu se rezumă la timpul petrecut în magazine sau pe canalele noastre online, ci la o călătorie într-un sens mai larg, către consolidarea unui profil de consumator responsabil care are acces la soluții simple și economice. Primele răspunsuri ale consumatorilor sunt pozitive, susținute prin epuizarea stocurilor Express Box la scurt timp după expunerea la raft. Ne bucurăm să vedem un interes atât de ridicat și acest lucru ne încurajează să ne gândim la o extindere mai accelerată a programului, care a debutat în prezent doar într-un format pilot.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România

Cutia Express Box este confecționată din carton reciclabil, iar produsele din componență nu sunt ambalate individual. Proiectul a debutat pe data de 15 martie, iar în primele 3 zile de la lansare au fost vândute peste 250 de cutii Express Box în cele două magazine Carrefour Veranda și Carrefour Unirii.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

2 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

3 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

5 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

6 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

6 ore ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

7 ore ago