Carré Noir Bucharest, agenția de branding și design parte din Publicis Groupe România, a obținut prestigiosul Red Dot Award pentru identitatea vizuală dezvoltată pentru MINA (Museum of Immersive New Art).
Acest premiu important vine în primul an de activitate oficială a agenției în România și se aliniază performanței internaționale de 50 de ani a Carré Noir Paris, recunoscută pentru colaborări cu clienți precum Dacia, City of Paris, Sodexo, Engie și Kronenbourg.
Red Dot Award este unul dintre cele mai apreciate premii internaționale în domeniul designului și brandingului. Cu o tradiție de peste 60 de ani, competiția atrage proiecte din întreaga lume, fiind un barometru al inovației și calității în design de produs, brand și comunicare.
„Mulțumim partenerilor noștri de la MINA pentru oportunitatea de a lucra împreună pentru lansarea primului spațiu muzeal alternativ din România. Un proiect inovator și complex, atât ca produs, cât și ca soluție de identitate vizuală, a cărui valoare este confirmată acum de recunoașterea oferită de Red Dot, la mai puțin de un an de existență Carré Noir pe piața românească. Un început promițător pentru noi, care ne dă încredere că vom reuși să atragem clienți curajoși și că noi, ca agenție, am stabilit un standard de la care vom merge doar în sus.” – Adriana Pașcan, CCO Leo Burnett Group România.
MINA (Museum of Immersive New Art) este primul spațiu dedicat artei noi media din România. Identitatea vizuală creată de Carré Noir Bucharest pentru MINA a fost concepută ca un pod între trecutul tehnologic inovator al României și viitorul artei imersive, fiind situat pe terenul ICE Felix, prima fabrică de calculatoare din România. Identitatea MINA este un tribut adus inovației și o invitație deschisă de a experimenta noile medii artistice într-un spațiu cu o istorie revoluționară. Logo-ul, cu formele sale puternice și minimale, delimitând, dar nefragmentând un întreg, simbolizează traseul transformator al spațiului, precum și modul inovativ de expunere.
În primele luni de la deschiderea sa, MINA a devenit un hub vibrant pentru arta nouă media, tehnologie și cultură, atrăgând un public mult mai mare decât estimat și clasându-se printre cele mai vizitate muzee din România.
„Colaborarea cu Carré Noir Bucharest a fost esențială pentru a defini identitatea MINA, astăzi recunoscută pe plan internațional prin premiul Red Dot. Suntem profund mândri de această realizare, care subliniază cât de bine Carré Noir a înțeles și a răspuns cerințelor noastre, transformând viziunea noastră într-o realitate vizuală extraordinară.” – Sorina Topceanu, Co-Founder MINA Museum.
Sub poziționarea Brand Meaning For Today, Carré Noir Bucharest pune la dispoziția clienților o gamă completă de servicii de strategie și poziționare de brand, naming & retorică de brand, arhitectură de brand și portofoliu, identitate de brand și grafică, brand guidelines și strategie de design, produse și packaging, expoziții și instalații creative, vizualizări de date sau video art direction.
Pe piața din România, din portofoliul agentiei fac parte lucrări de identitate de brand și identitate vizuală pentru clienți precum SALT Bank, MINA Museum, Banca Transilvania, Ursus Breweries, STUP, TIFF și XR Month.
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…