Marketing

Caroli oferă probabil cel mai bine plătit job în marketing

Reading Time: 3 minuteCaroli Foods Group a lansat campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing” având ca obiectiv găsirea celei mai potrivite idei de promovare a gamei Maestro de produse din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, fără aditivi, conservanți și chiar fara nitriți adăugați.

”Pornind de la solicitările consumatorilor care își doreau produse naturale și în această categorie, la nivel național, după 3 ani de muncă intense, împreună cu departamentele de R&D și producție, am lansat recent  ceea ce atât noi, cât și consumatorii de produse preparate din carne consideră a fi “best in product” în această categorie: produse din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, fără aditivi, conservanți sau nitriți adăugați, în categoriile de cârnați și salam. Am țintit și am atins cel mai ambițios obiectiv în această categorie. Iar cele mai bune produse merită cea mai bună idee de promovare. Cum gama Maestro de produse este răspunsul direct la solicitările consumatorilor, ne-am gândit ca și ideea de promovare a acestor produse să vină chiar de la cei care le-au solicitat. Și astfel am lansat campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing”, a declarat Anamaria Băjan, Executive Director Marketing & PR al Caroli Foods Group.

Campania ”Probabil cel mai bine plătit job în marketing” se desfășoară în perioada 26 septembrie 2018 – 15 februarie 2019 și se adresează tuturor românilor care vor să se implice în acest demers, indiferent de experiența lor anterioară.

Astfel, românii cu vârsta mai mare de 16 ani la momentul 15 februarie 2019 au posibilitatea de a se implica în campanie în calitate de CREATOR, propunându-ne ideea pe care ei o consideră ca fiind cea mai potrivită pentru promovarea gamei Maestro cu produse din ingredente 100% naturale, sub forma unui filmulet sau a unei prezentări. Tot la fel, românii cu vârsta mai mare de 18 ani la momentul implicării lor în campanie au posibilitatea să-și exprime preferințele, votând ideile propuse de Creatori, pe platforma www.celmaibineplatitjob.ro.   

“După cum ne-am obișnuit consumatorii să-i surprindem de fiecare dată cu premii atractive pentru fiecare campanie de marketing, de această dată, le propunem un premiu care, de fapt, nu este un premiu. Este un job. Probabil, cel mai bine platit job din marketing. Astfel, cel care va fi ales să ne fie coleg în departamentul de marketing al Caroli Foods Group, va fi recompensat cu 10.000 de dolari pe luna, (doar 10 ore lucrate pe săptămână) pentru implicarea sa în implementarea ideii propuse.”, completează Anamaria Băjan.

Totodată, toți cei care aleg să ajute la identificarea celei mai potrivite idei de promovare a produselor Maestro din ingrediente 100% naturale, vor avea posibilitatea să câștige, ca de obicei, foarte multe premii atractive, inclusiv o excursie în Bali.

Campania are 3 etape de desfășurare, după următorul calendar:

Etapa de subscriere și votare a ideilor (până la data de 3 ianuarie 2019)

Anunțarea celor mai potrivite minim 10 și maxim 17 idei de promovare (pe data de 05.01.2019)

Etapa de votare top idei (în perioada 05.01 – 29.01.2019) și prezentări live (pe 29 ianuarie 2019)

Anunțarea celor 5 finaliști pentru job

Etapa de recomandări (în perioada 30.01 – 10.02) și interviuri cu board-ul Caroli Foods Group (pe data de 11.02.2019)

Anunțarea persoanei care va obține probabil, cel mai bine platit job din marketing (15.02.2019)  

Pentru identificarea celei mai potrivite idei de promovare a Gamei Maestro de produse din ingrediente 100% naturale, s-a ales un juriu format din 10 experți, cu experiență și expertiză în marketing și comunicare, dar și în domenii complementare: Media, PR, Digital, Strategie, Research, Producție. Juriul campaniei este format din: Cristian China-Birta – Digital Expert, Andrei Cânda – Research Expert, Alexandra Dimitriu (Iavorschi) – Media Expert, Cristian Manafu – Digital Expert, Alexandru Negrea – Digital Expert, Mugur Patrascu – Marketing Strategy Expert, Anca Rancea – PR Expert, Adina Vlad – Research Expert, Tudor Cuciuc – Creative & Photographer și Laura Georgescu-Baron – Production Expert.

Campania se desfășoară, cu preponderență în mediul digital, având o componentă puternică de PR și fiind susținută de participări la evenimente și prezentări în Universități selectate.

Alături de Caroli Foods Group, echipele implicate în acest proiect sunt: Blind Carbon Copy Communications, Screen Native și H1 Artizans.  

Team

Recent Posts

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

30 de minute ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

10 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

11 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

11 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

11 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

13 ore ago