Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, își extinde portofoliul de șuncă prin lansarea Jambonului de Praga, realizat după o rețetă care respectă standardele de calitate premium a produselor din portofoliul Sissi.
Preparat din carnea de porc foarte fragedă, Jambonul de Praga Sissi este rezultatul unei metode complexe de producție, ce asigură obținerea unui produs cu textură fină și aromă delicată. Produsul poate fi recunoscut și după învelișul fin și „ondulat“ din partea superioară a feliei, caracteristică ce oferă o experiență culinară deosebită.
„Prin lansarea Jambonului de Praga, Caroli Foods Group își completează portofoliul de șuncă, segment de piață în care brandul Sissi este lider de categorie. Un deliciu gastronomic în bucătăria internațională, noul produs păstrează gustul autentic cehesc și oferă consumatorilor de șuncă și specialități o opțiune culinară bazată pe gust rafinat și calitate.“, declară Ana Maria Costea, Director Executiv de Marketing în cadrul Caroli Foods Group.
Jambonul de Praga poate fi găsit în format feliat, într-un ambalaj de 170 grame, care respectă aceeași identitate vizuală elegantă a brandului Sissi. Modul de ambalare și cantitatea specifice produsului asigură prospețimea și, în același timp, ajută la prevenirea risipei alimentare.
„Prin noua campanie «Gusturile fine cresc odată cu tine» vrem să evidențiem faptul că rafinamentul devine parte din rutina zilnică, oferind o experiență culinară plăcută la fiecare masă. Jambonul de Praga este alegerea potrivită pentru cei care caută un gust autentic și o nutriție echilibrată. Suntem din ce în ce mai atenți la calitatea mâncării pe care o consumăm, iar produsele Sissi sunt o alegere de încredere în dezvoltarea gusturilor fine, construite pe parcursul întregii vieți“, declară Dragoș Ardean, Brand Manager în cadrul Caroli Foods Group.
Caroli Foods Group este unul dintre marii producători de pe piața produselor de carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică la Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara precum și de o rețea extinsă de distribuție.
Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinațional, cu operațiuni în Europa, America de Nord și America de Sud. Sigma produce și comercializează mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata și proaspătă, produse lactate, produse pe bază de plante, precum și alimente congelate sau gata de consum.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…