Cargus, una dintre cele mai importante companii de curierat din România, se pregătește pentru cel mai plin Black Friday de până acum, anticipând o creștere de 60% a livrărilor în ziua de vârf, față de o zi obișnuită de livrare.
Pentru a răspunde eficient cererii crescute de livrări din cea mai aglomerată perioadă a anului, Cargus a făcut, în 2024, investiții strategice în extinderea infrastructurii operaționale.
Compania și-a relocat depozite-cheie în Târgu Mureș, Craiova, Sibiu și Râmnicu Vâlcea, crescând capacitatea zilnică totală de procesare, în aceste centre, la peste 66.000 de colete. În plus, o nouă platformă omnichannel, concepută pentru a oferi clienților o experiență intuitivă, simplificată și integrată, pe toate canalele de servicii clienți, a fost implementată în al treilea trimestru al acestui an.
„Black Friday marchează începutul unui sezon de vârf pentru care suntem pregătiți să sprijinim volumele în creștere ale partenerilor noștri, menținând, în același timp, un nivel al serviciilor de înaltă calitate, în această perioadă plină. Accentul pe care îl punem pe modernizarea centrelor de sortare și implementarea de soluții digitale precum automatizarea și integrarea omnichannel, ne permite să gestionăm eficient fluxul crescut și, în același timp, să menținem un grad ridicat de satisfacție în rândul clienților”, a declarat Șerban Stoica, Chief Sales Officer la Cargus.
De asemenea, pentru a facilita procesul de plată al coletelor, Cargus a adăugat posibilitatea de plăți prin Google Pay și Apple Pay, direct în aplicația mobilă a companiei, serviciu adaptat inclusiv pentru plata coletelor ramburs.
În așteptarea celor mai aglomerate două luni ale anului, Cargus și-a consolidat și capacitățile operaționale, prin extinderea forței de muncă cu 20%. Astfel, compania va putea menține calitatea serviciului de livrare, pe toată perioada Black Friday. Totodată, Cargus va asigura un efectiv suplimentar de curieri, disponibil în zilele de sâmbătă, în locații cu volume mai mari.
Compania mai estimează o creștere cu circa 40% a numărului de rute de transport, ca măsură de acoperire eficientă a cererii mari venite de la retailerii care colaborează cu Cargus.
Pe lângă volumele interne procesate, Cargus se așteaptă la o creștere semnificativă a livrărilor sale internaționale, în timpul sezonului de vârf, reflectând importanța României ca țară de destinație pentru piața europeană de e-commerce. Expedierile internaționale au înregistrat deja o creștere semnificativă, de aproape 50% în prima jumătate a anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023.
În ceea ce privește categoriile de produse livrate în următoarele două luni, Cargus anticipează că Black Friday și tendințele de sărbători le vor reflecta pe cele din anii precedenți, articolele vestimentare, electronicele, electrocasnicele și produsele cosmetice fiind cele mai populare.
În prag de Black Friday, 73,74% dintre români spun că nu au încredere în recomandările de produse și servicii făcute…
TenarisSilcotub își confirmă sprijinul pe termen lung pentru educație și susține oportunitățile de carieră ale studenților de la cele mai…
România ar putea să nu mai fie obligată să reducă pragul de impozitare pentru microîntreprinderi. Conform calculelor finanțelor, această impozitare…
Mastercard și UniCredit Bank lansează „Creștem pasiuni împreună”, o campanie dedicată clienților actuali și noilor clienți ai băncii, care își…
Golin este agenția cu cele mai multe nominalizări din România la European Excellence Awards. Campaniile „Testat e Hot” pentru MedLife…
Caravana socială Cancel Cancer se întâmplă de 8 ani, fără întrerupere, indiferent de contextele sociale mai mult sau mai puțin…