Cargus lansează o nouă soluție de livrare pentru clienți. Colete diferite în funcție de dimensiune
Reading Time: 3 minuteCargus inovează segmentul de curierat destinat clienților individuali și lansează o nouă soluție pentru aceștia: costul livrării se stabilește în funcție de anumite dimensiuni standard ale coletului și nu de greutatea sau distanța pe care acesta trebuie să o parcurgă. Indiferent dacă un colet trebuie să ajungă la Constanța sau la Timișoara, indiferent dacă are 3 sau 5 kilograme, costul livrării va fi același, atât timp cât se încadrează în una din noile opțiuni. Soluția de livrare include patru tipuri de pachete, iar costurile pornesc de la 14 lei/colet. Simplă, flexbilă și ușor de utilizat, soluția vine în întâmpinarea clienților individuali, persoane fizice sau companii care nu au contract activ cu Cargus, care apelează la serviciile standard și care, de obicei, plătesc cash sau card la livrare.
Unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat, Cargus continuă să se adapteze și să inoveze pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienților, investind în modalități de a le oferi oportunități de livrare simple, accesibile și rapide, menținând, în același timp, costurile la un nivel scăzut. Tot din dorința de a fi mai aproape de clienții săi, Cargus a dezvoltat rețeaua de puncte Ship & Go, amplasate în locații accesibile din toată țara. Datorită logisticii, tehnologiei și organizării, Cargus are capacitatea de a răspunde nevoilor clienților săi cuservicii excelente, prețuri mici și livrări rapide.
„Cargus este un partener care înțelege ritmul alert în care se desfășoară viața clienților săi și eficiența de care au nevoie în activitățile zilnice. Așa că, investim constant în soluții inovatoare, care au un real impact pozitiv pentru aceștia și furnizăm în mod constant idei și servicii care ajută milioane de clienți. Fie că dezvoltăm noi tehnologii, investim într-un nou depozit, ne extindem rețeaua Ship & Go sau pur și simplu ne mulțumim clienții prin livrarea simplă și rapidă a coletelor acolo unde aceștia au nevoie. Odată cu diversificarea serviciilor de livrare pentru clienții individuali, ne dorim să simplificăm atât oferta de preț, cât și modul de livrare”, a declarat Olivier Van Houtte, CEO Cargus.
Soluția dedicată clienților individuali poate fi accesată direct din aplicațiile Cargus Mobile sau My Cargus, de pe site-ul www.cargus.ro. Opțiunile de livrare sunt simple și ușor de înțeles.
Există patru dimensiuni standard ale coletelor: S (3×37×60cm), M (10×37×60cm), L (20×37×60cm) și XL (40×37×60cm). Orice produs care se încadrează în aceste dimensiuni poate fi livrat de Cargus rapid și cu costuri reduse, cu excepția câtorva restricții de transport impuse de lege și afișate pe website-ul Cargus.
Prețul de bază este calculat pe baza acestor dimensiuni standard ale coletelor și este cuprins între 14 și 29 de lei, dacă se livrează în rețeua Ship & Go. În toate aceste puncte Click & Collect din țară, utilizatorii Cargus beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare în cele mai multe situații, din momentul în care curierul a intrat în posesia coletului, iar destinatarii au la dispoziție până la 3 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele. Alegând să livreze prin rețeaua Cargus Ship & Go, utilizatorii contribuie și la reducerea emisiilor și a ambuteiajelor, bucurându-se în același timp și de servicii de livrare expresă.
Distanța sau localitatea unde se trimite coletul nu influențează prețul livrării. Se poate expedia, atât la Constanța, cât și la Bacău sau Timișoara la același cost/pachet. În schimb, la prețul de bază se pot adăuga servicii suplimentare de livrare, cum ar fi: livrare sâmbăta, livrare până la ora 10.00, expediere cu valoare declarată, ramburs prin cont colector, retur documente, deschidere colet la livrare, preluare colet de la adresă, retur colete nepreluate.
Pentru a oferi o experiență completă utilizatorilor, aplicația Cargus Mobile este îmbunătățită cu opțiuni suplimentare, menite să simplifice procesul de livrare a coletelor. Astfel, AWB-ul va putea fi completat direct în aplicație și scanat printr-un cod QR, se poate livra un colet către o altă persoană accesând direct agenda smartphone-ului sau se poate urmări traseul de livrare, se pot face plăți cu cardul printr-un click și retururi de produse apăsând un buton. Pe scurt, poți trimite un colet prin aplicația Cargus Mobile sau MyCargus în mai puțin de 5 minute.
Odată cu lansarea ofertei pentru clienții individuali, Cargus a încheiat și un parteneriat cu Altex, prin care primii clienți care expediază colete în lunile mai și iunie, pot câștiga premii atractive în cadrul campaniei promoționale „Bucurie trimiți, Bucurie primești!”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz