Stiri

Care vor fi principalele tendințe din IT în 2022

3 feb. 2022 2 min

Care vor fi principalele tendințe din IT în 2022

Reading Time: 2 minute

Similar cu ultimii doi ani, digitalizarea accelerată indusă de pandemie a asigurat și va asigura creșteri spectaculoase în domeniul IT, companiile din țara noastră fiind strâns conectate la piața globală de IT.

De altfel, lucrul remote a facut posibilă și globalizarea forței de muncă, cu avantajele și dezavantajele ei, aria de recrutare de noi talente extinzându-se la nivel național, dar și în afara granițelor.

În ceea ce privește tehnologiile populare, în perspectiva lui 2022, vor fi în centrul atenției Cloud Computing, Metaverse, 5G și Wi-FI6, Blockchain, Non-Fungible Tokens (NFTs), Artificial Intelligence (AI) și Machine Learning (ML), precum și CyberSecurity.

Deja prezente în viața noastră prin electrocasnicele inteligente sau automobilele autonome, aceste tehnologii vor contribui la automatizarea proceselor de business și vor sta la baza noilor lumi virtuale, în care utilizatorii pot interacționa, socializa, explora și crea conținut, monetizabil ulterior prin tranzacții virtuale.

„Mă bucur să spun că EXE Software este angrenată în proiecte mari de dezvoltare de platforme pentru tranzacționarea de bunuri și servicii online, soluții software pentru automatizarea fluxurilor de lucru interne și platforme de analiză și raportare de date. În prezent, avem clienți din Uniunea Europeană, America de Nord, America de Sud, Asia și Africa. Din 2021, păstrăm lucrurile bune: creșterea numărului de comenzi pentru soluții software la comandă și maturizarea accelerată a tehnologiilor care vin să suțină transformarea digitală și lucrul remote. Pentru 2022, ne propunem păstrarea ritmului de creștere a cifrei de afaceri de 17-20%, mărirea echipei, dar și adoptarea câtorva tehnologii noi, de perspectivă”, a declarat Sorin Cosmescu, CEO EXE Software.

De altfel, compania are în desfășurare un proiect intern de transformare a modului de lucru în proiectele de dezvoltare și asigurarea serviciilor de suport tehnic, astfel încât să existe o alocare mai eficientă a resurselor de programare și o integrare mai rapidă a noilor veniți în angrenajele companiei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: