MarComm

Care sunt produsele anului 2019?

Reading Time: 2 minute

Zuzu Divin (Albalact); 4×4 Biscuiți de teren (TerraBisco); Salam Sinaia (Cris-Tim); Glaceau SmartWater (Coca-Cola Services), Ariel 3in1 PODS Family Pack (P&G Marketing România); Vegeta Natura (Podravka); Zuzu Bio (Albalact); Pepe Chicken Fingers (Perutnina România); Pampers Pure (P&G Marketing România); Milk Burger (Eti European Food Industries); AdeZ (Coca-Cola Services); Bella aluat pentru pâine, pizza si pita (Unibel Nord); Fairy Lemon (P&G Marketing România); Esenţa trandafiri şi Esenţa vanilie cu nota de unt (Coseli); Cappy+ (Coca-Cola Services); Dare (Eti European Food Industries); Elmiplant Detox (Sarantis România); Rilastil Acnestil (Fildas Trading); Always Platinum (Procter & Gamble Marketing România); Bref Perfume Switch (Henkel România); Fino Teflon foaie neagră pentru copt şi folie protecţie cuptor (Sarantis România); Head & Shoulders Suprême (Procter & Gamble Marketing România); Card Mastercard Young (UniCredit Bank); aplicaţia My BRD Mobile (BRD Groupe Société Générale) și Dr.Hart Picături oftalmice (Dr.Hart) sunt cele 25 de produse câștigătoate ale competiţei Votat Produsul Anului® 2019.  

Toate aceste 25 de produse au dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a zecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2019 a fost realizat online, pe 28 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4814 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 28 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.4%. Studiul a avut loc în perioada 28 martie 2019 – 14 mai 2019. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

Competiţia se află la a 10-a ediţie în România.

Premiile “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” au fost decernate pe 16 mai, în cadrul Galei desfășurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

1 minut ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

2 minute ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

33 de minute ago

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

41 de minute ago

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

55 de minute ago

PPC finalizează achiziția de 700 mil. euro a portofoliului de energie regenerabilă din România al Evryo Group

PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…

o oră ago