Stiri Companii

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

19 apr. 2018 2 min

Care sunt motivele pentru care se cumpără online?

Reading Time: 2 minute

cumparator onlineAproape 40% dintre români preferă să își facă cumparaturile din mediul online datorită prețurilor foarte bune sau ofertelor speciale, potrivit unui studiu realizat de magazinul online Answear.ro. De asemenea, în topul motivelor se mai află selecția de produse și branduri, livrarea gratuită și garanția ca produsele sunt originale.

Peste 35% dintre respondenți declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine, încălțăminte și accesorii este între 300 și 500 de lei. La polul opus, 20% sunt dispuși să plătească oricât pentru produsul preferat, arată compania, într-un comunicat de presă.  

“În topul căutărilor se află branduri precum Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, New Balance, Adidas, Nike, dar și brandurile proprii Answear și Medicine. De asemenea, modelele disponibile pe site și timpul scurt de livrare se înscriu în topul preferințelor clienților atunci când vorbim de Answear.ro”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro

Ofertele speciale și lipsa de timp sunt principalele motive pentru care shoppingul se mută din magazinele fizice în mediul online.

De Paște, spre exemplu, cu toții vor să evite aglomerația din mall-uri și să găsească cele mai bune oferte: 48,2% dintre participanții la studiu s-au obișnuit să cumpere online în perioada Sărbătorilor Pascale datorită prețurilor mai bune decât în magazinele fizice.

Reducerile pe care le caută românii nu sunt de trecut cu vederea: 52,5% se așteaptă la reduceri de 30-50% în această perioadă, pe când 42% sunt în căutarea unor discount-uri de până la 70%. 

Ca și modalitate de achiziție online, cumpărăturile din față calculatorului sunt depășite de achizițiile de pe dispozitive mobile, 53% alegând să cumpere direct de pe tabletă sau telefon.  

Studiul a fost realizat în luna martie pe un eșantion de 1.567 de persoane, femei și bărbați.

Answear are o istorie de 7 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la nume sonere precum Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: