Cannes Lions 2019 a ajuns la final. Vezi care sunt marii câștigători
Reading Time: 3 minuteCel de-al 66-lea Festival Internațional de Creativitate de la Cannes s-a încheiat, onorând câștigătorii, personalități inspiraționale din industrie și companiile cu cele mai bune performanțe.
Grand Prix a fost acordat companiei Droga5, New York pentru campania ”The Truth Is Worth It”. Aceasta evidențiază pericolul, curajul, perseverența și hotărârea care sunt necesare pentru a fi un jurnalist al New York Times.
”Am căutat o idee strălucită care trebuia combinată cu o execuție pe măsură. Grafica este foarte simplă, dar extrem de puternică. Există o onestitate și o simplitate, un adevăr curat care dă putere campaniei”, a declarat Margaret Johnson, Chief Creative Officer & Partner, Goodby Silverstein & Partners USA.
The Lion for Change a fost câștigat de Good Track, cu idei menite care abordează subiectul inegalității sau a prejudecăților de gen. În această secțiune au fost înscrise 193 de lucrări, juriul acordând 8 Lions: 1 Grand Prix, 1 Aur, 2 Argint și 4 Bronz.
VMLY&R POLAND, Warsaw a plecat acasă cu Grand Prix pentru ”The Last Ever Issue”.
”Când mă uit la acest proiect văd cultura cum se împletește cu creativitatea. Este o idee fulger și fiecare dintre noi, în camera juriului, se roagă pentru idei ca aceasta în fiecare zi. Lucrarea este transgresivă, are nevoie de sistem și utilizează sistemul pentru a face schimbarea împotriva lui însuși”, a declarat Jaime Robinson, președintele juriului și Chief Creative Officer la Joan Creative, US.
Sustainable Development Goals Lions – Good Track a avut 834 de înscrieri dintre care 22 fiind câștigătoare: 1 Grand Prix, 3 Gold, 7 Silver și 11 Bronze.
Primul premiu a fost câștigat de Clemenger BBDO Melbourne, pentru „The Lion’s Share”, o inițiativă de conservare a animalelor sălbatice, susținută de Națiunile Unite.
”Echipa nu au făcut doar un film bun, de fapt, au stabilit un program sustenabil care a început deja să obțină recompense. Pentru noi acest aspect este cel mai important”, a spus David Droga, președintele juriului Cannes Lions și Founder and Creative Chairman la Droga5.
Titanium Lions – Communication Track, 171 de inscrieri , dintre care 6 au fost câștigătoare: 1 Titanium Grand Prix și 5 Titanium Lions.
Cel mai apreciat Grand Prix a fost acordat FCB New York pentru „The Whopper Detour” al Burger King.
Premii speciale:
- Agenția anului: Wieden Kennedy, Portland; McCann, New York;
- Rețeaua anului: – McCann Worldgrou
- Agenția independentă a anului – Wieden Kennedy, Portland
- Holdingul anului: Omnicom;
- The Palme d’Or, oferit celei mai premiate companii: Park Pictures, SUA;
- Cel mai creative brand al anului – Burger King;
- Cel mai creative marketer al anului – Apple;
- 2019 Cannes LionHeart – Phumzile Mlambo-Ngcuka, United Nations, Under-Secretary-General and Executive Director, UN Women;
- Lion of St. Mark Award – Jeff Goodby și Rich Silverstein, fondatorii Goodby Silverstein & Partners
Evenimentul s-a desfășurat pe parcursul a cinci zile, oferind și o serie de premii speciale: ” The Lion for Change”, ”Film Lions”, ”Sustainable Development Goals Lions”, ”Titanium Lions” și ”Special Awards”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz