Cand inovatia aduce cota de piata
Reading Time: 2 minuteCu o strategie inteligenta, Huawei a trecut pe locul doi pe piata de smartphone-uri din Romania dupa numarul de unitati vandute si are in continuare planuri mari pentru piata locala.
Compania a ajuns deja la o cota de piata de 8%, depasind multi dintre producatorii consacrati de telefoane inteligente. Sorina Macarescu, country manager al Huawei Devices Romania, arata ca avansul companiei a fost peste media pietei, motorul de vanzari si de imagine din acest an fiind gama P8.
Huawei este prezenta cu telefoane mobile in Romania din 2010. Cum a evoluat piata locala in aceasta perioada?
La inceput am vandut feature phone-uri, iar din 2013 vindem exclusiv smartphone-uri. Cota noastra de piata a ajuns deja la 8%, depasind multi dintre producatorii consacrati de telefoane inteligente. Putem spune ca noi am crescut odata cu piata, ba chiar am avut un avans mai mare decat media pietei. Prezenta locala este deosebit de importanta pentru Huawei datorita valorilor brandului pe care incercam sa le promovam. |ncercam sa ne apropiem de consumatorii nostri printr-o comunicare adecvata specificului pietei si dinamicii socio-culturale.
Ce smartphone-uri prefera romanii? Care sunt modelele cele mai vandute in Romania?
Atat modelul Huawei P6, cat si Huawei P7 s-au bucurat de apreciere si au fost primite pozitiv de consumatorii romani in anii trecuti. Anul acesta, familia P8 (P8 si P8lite) a dus mai departe traditia gamei P. In a doua jumatate a anului 2015, ambele modele au fost incluse in oferta tuturor operatorilor si marilor retaileri de la noi. Noi vrem sa aducem romanilor mai mult decat “comunicare prin unde”, vrem sa le oferim un stil de viata unde utilul si placutul convietuiesc impreuna. De aceea, gama P a fost inca de la lansare si va fi si in viitor motorul de vanzari, precum si de imagine al Huawei. Specificatiile performante, inovatia Huawei incorporata si designul deosebit sunt cateva din atributele care asigura succesul acestei game.
Huawei a urcat pe locul doi dupa numarul de unitati vandute. Ce obiective v-ati propus in ceea ce priveste cota de piata?
Locul doi a venit ca o consecinta naturala a actiunilor noastre si credem ca vom reusi sa ne pastram pozitia si in anul urmator. In acest moment distanta fata de locul 1 al clasamentului este foarte mare si noi ne concentram in a reduce aceasta distanta. Vom continua sa ne mentinem in preferintele romanilor atat prin produse de calitate, cat si prin activitati de marketing interactive si inovatoare, cu care utilizatorii romani sa rezoneze.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz