Marketing

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Reading Time: < 1 minut

Publicis & Nurun România au lansat campania Visa de sărbători ”Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”.  

Campania reprezintă o iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor și se  desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016. Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri Visa din România care efectuează plăţi la comercianţi în perioada promoţiei participă automat. Odată achitate cumpărăturile cu cardul, utilizatorul este înscris automat în tragerea la sorţi cu premii în valoare de 1.000 euro în fiecare zi.

Spotul TV al campaniei este primul din Europa realizat după noile regulamente Visa Inc.         

Echipa Publicis România/Publicis One: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Laur Raboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Camelia Efrimov – A/V Production Manager, Liviu Efrimov – Production Manager, Cătălin Albu – Cleint Service Director, Corina Tudor – Group Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager

Echipa Nurun Romania: Călin Buzea – Managing Director, Veronica Oancea – Account Manager, Oana Popescu – Account Executive, Marius Fărcăşanu – Web Designer

Echipa Visa: Mădălin Niţiş – Marketing Communications Manager, Ioana Vieru – Marketing Specialist

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

7 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

o zi ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago