Marketing Stiri

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

23 dec. 2016 < 1 min

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Reading Time: < 1 minut

Publicis & Nurun România au lansat campania Visa de sărbători ”Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”.  

Campania reprezintă o iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor și se  desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016. Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri Visa din România care efectuează plăţi la comercianţi în perioada promoţiei participă automat. Odată achitate cumpărăturile cu cardul, utilizatorul este înscris automat în tragerea la sorţi cu premii în valoare de 1.000 euro în fiecare zi.

Spotul TV al campaniei este primul din Europa realizat după noile regulamente Visa Inc.         

Echipa Publicis România/Publicis One: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Laur Raboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Camelia Efrimov – A/V Production Manager, Liviu Efrimov – Production Manager, Cătălin Albu – Cleint Service Director, Corina Tudor – Group Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager

Echipa Nurun Romania: Călin Buzea – Managing Director, Veronica Oancea – Account Manager, Oana Popescu – Account Executive, Marius Fărcăşanu – Web Designer

Echipa Visa: Mădălin Niţiş – Marketing Communications Manager, Ioana Vieru – Marketing Specialist

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: