Campanie regionala pentru Philips sub semnatura Ogilvy
Reading Time: < 1 minutOgilvy & Mather Romania semneaza conceptul creativ pentru comunicarea noii generatii de aspiratoare eficiente energetic, Philips Clasa A, dezvoltat pentru sapte tari din Europa Centrala si de Est.
Campania este dezvoltata sunb umbrela “A Class, performanta pe care te poti baza” (“A Class, the best in class cleaning performance”).
Toate elementele creative ale campaniei – de la vizualul campaniei la materialele de comunicare in-store si in mediul digital – au fost special concepute astfel incat sa fie adaptate cu usurinta fiecarei piete (Polonia, Romania, Bulgaria, Slovenia, Ungaria, Croatia si Cehia).
Echipa care a lucrat la realizarea campaniei
Din partea Philips: Elwira Tanska Marketing Manager DA Philips Consumer Warsovia, Polonia; Olga Pishchukhina, Jr. Marketing Manager Floor Care and Garment Care Philips Personal Health Central Europe; Daciana Tulpan, Marketing Manager Floor Care and Garment Care Philips Consumer Lifestyle South East Europe; Alexandra Manea, Digital Marketing Expert South East Europe Consumer Lifestyle Philips Romania
Din partea Ogilvy & Mather Romania: Albert Nica – Executive Creative Director Ogilvy & Mather Group Romania; Loredana Caradimu – Strategy Director; Raluca Marin – Client Service Director; Catalin Popescu – Senior Art Director; Corina Bompa – Senior Copywriter; Bogdan Anghel – Creative Technologist ; Filip Gonzacenco – Art Director; Silvia Gradinaru – Copywriter; Diana Radu – Senior Account Manager; Alexandra Caciur – Digital Strategist; Stefan Buda – Digital Account Manager; Cristian Serban – AV Director; Lilian Neagu – Production Manager.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz