Campanie pentru cariere pe viata
Reading Time: 2 minuteUniversitatea Romano – Americana a lansat campania de comunicare integrata “Invata sa fii cineva. Pe viata.”
Campania, dedicata admiterii la facultate, poarta semnatura agentiei Weapons of Public Attraction si este sustinuta de tactici de PR, gandite si executate de agentia The Public Advisors. Campania se bazeaza pe conceptul “pleasant education” si promoveaza o viziune de viitor bazata pe cariere stabile, ascendente, de succes, nu pe job-uri pe termen scurt. Astfel, Universitatea Romano – Americana propune adolescentilor, intr-un limbaj “cool” si accesibil lor, o perspectiva asupra vietii profesionale care sa se identifice prin realism, responsabilitate si durabilitate.
Din mixul de comunicare fac parte o campanie online de bannere si google display, Facebook & LinkedIn Ads, radio & print, campanie indoor la metrou si outdoor la nivel national. Campania a inclus si lansarea noului design al platformei online de comunicare a Universitatii Romano – Americane, www.rau.ro.
Activitatile de PR elaborate si coordonate de catre The Public Advisors vor include relatii cu media, evenimente de presa, comunicare in social media, community engagement si KOLs engagement.
Echipa WOPA dedicata proiectului a fost formata din: Ionut Datcu (Client Service Director & Managing Partner), Luca Bulacu (Creative Partner), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior Copywriter), Alex Eftinoiu (Senior Strategic Planner), Raluca Berescu (Account Director).
Din echipa de comunicare The Public Advisors dedicata campaniei fac parte: Simona Dan (Managing Partner), Raluca Mihalachioiu (Managing Partner), Sorana Ionita (Senior Public Advisor), Cristina Petrescu (Public Advisor).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz