Stiri

Campanie nouă Peroni Nastro Azzuro semnată Propaganda

Reading Time: 2 minute

Soare, nisip, muzică și…Peroni Nastro Azzurro, aceasta a fost definiția momentelor de respiro din această vară, în cea mai noua campanie de imagine semnată de Propaganda.

Cea mai nouă campanie de imagine dezvoltată în România de către marca de bere italiană Peroni Nastro Azzuro, denumită ”MomenteDeRespiro Peroni”, marchează o schimbare de abordare a brandului. Atenția se mută dinspre stilul de viață exclusivist către momentele simple din viața de zi cu zi, adoptând un stil relaxat și detașat, întocmai ca al italienilor.

”Procesul de selecție a durat câteva luni de zile. Echipa grozavă de la Propaganda a fost cea care a găsit în cele din urmă echilibrul perfect și ne-a inspirat încredere astfel încât să-i alegem ca parteneri în acest proiect”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager, Peroni Nastro Azzurro.

Campania oferă o nouă perspectivă a momentelor Peroni Nastro Azzurro, o perspectivă simplificată, modernă cât să rezoneze cu cei tineri, dar și cu cei maturi. ”MomenteDeRespiro Peroni” păstrează ”aroma” italiană  și seducția brandului care ne-a obișnuit a vorbi despre clipele petrecute în compania unei beri speciale.

”De la câștigarea pitch-ului, între #bluetiful și #respiro, au trecut 3 luni de explorare în profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevantă pentru consumatorul român. La sfârșit, au reușit să încapă toate în 30 de secunde de Peroni nou-nouț, fără mașini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri și Neversea. Consumatorul să ne judece pe toți”, declară Cătălin Manciuc, Group Creative Director, Propaganda.

Spotul TV, care a anunțat parteneriatul cu Neversea, care a rulat în perioada iunie – iulie, a fost prima execuție a campaniei care mai include un spot radio și un key visual fresh.

Echipa Propaganda implicată în dezvoltarea campaniei a fost formată din: Mihai Coliban – Creative Director; Cătălin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ioniță – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.

Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formată din: Marek Dvořák (Vicepreședinte Marketing), Cristiana Văideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).

Team

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

4 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

4 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

5 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

5 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

6 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

6 ore ago