eMAG a lansat o nouă campanie de brand și un nou slogan: ” Găsești mai mult decât crezi”. Campania va fi derulată pe TV și în mediul online.
”Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului de retailer multi-categorii, a faptului că în oferta eMAG exista atât produse electro-IT cât și articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, produse pentru copii și pentru casa și multe altele”, explică Eugen Popescu, Marketing Director, eMAG, conceptul campaniei.
În dezvoltarea campaniei au fost luate în calcul datele celui mai nou studiu de brand realizat de eMAG. Scopul acestei cercetări a fost de a înțelege ce trăsături are magazinul ideal în viziunea românilor.
67% dintre aceștia consideră că magazinul ideal este multi-categorii și le oferă acces la o gamă variată de categorii, produse și servicii. eMAG este în topul retailerilor asociați cu magazinul ideal, deoarece oferă acces simplu și rapid la peste 3,2 milioane de produse, grupate în peste 1.800 de categorii. În ultimii ani eMAG a lansat noi categorii de produse, cum ar fi: fashion, cosmetice, produse pentru copii sau home&deco.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…