Campanie nouă pentru brandul eMAG
Reading Time: < 1 minuteMAG a lansat o nouă campanie de brand și un nou slogan: ” Găsești mai mult decât crezi”. Campania va fi derulată pe TV și în mediul online.
”Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului de retailer multi-categorii, a faptului că în oferta eMAG exista atât produse electro-IT cât și articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, produse pentru copii și pentru casa și multe altele”, explică Eugen Popescu, Marketing Director, eMAG, conceptul campaniei.
În dezvoltarea campaniei au fost luate în calcul datele celui mai nou studiu de brand realizat de eMAG. Scopul acestei cercetări a fost de a înțelege ce trăsături are magazinul ideal în viziunea românilor.
67% dintre aceștia consideră că magazinul ideal este multi-categorii și le oferă acces la o gamă variată de categorii, produse și servicii. eMAG este în topul retailerilor asociați cu magazinul ideal, deoarece oferă acces simplu și rapid la peste 3,2 milioane de produse, grupate în peste 1.800 de categorii. În ultimii ani eMAG a lansat noi categorii de produse, cum ar fi: fashion, cosmetice, produse pentru copii sau home&deco.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz