Campanie inedită la Metrorex: 5 PET-uri, o călătorie cu metroul
Reading Time: < 1 minutMetrorex, in parteneriat cu Eco Synergy si Rematholding, lansează “PET=BILET”, campania premiera ce are ca scop atât încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, cat si creșterea interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant.
Metrorex încurajează programele ce au ca scop protecția mediului, aliniindu-se astfel politicilor naționale și internaționale ecologiste. Prin aceasta campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice si creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanta protejării mediului înconjurător.
Campania valabilă în perioada 2 – 20 august
Cei dornici sa participe sunt așteptați in perioada 2 – 20 august a.c. in stațiile de metrou Dimitrie Leonida si Pipera (intrarea principala) la standul partenerilor noștri. Calatorii vor oferi 5 deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar in schimb vor primi o cartela de metrou cu o călătorie.
Stefan Paraschiv, director general Metrorex: „Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat si nepoluat, dar si pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic. Astfel ca, prin aceste tipuri de acțiuni, societatea noastră dorește sa se implice activ in formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic”.
Photo 96827354 © Gicamatescu | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz