Campanie .gif pentru cadouri barbatesti
Reading Time: < 1 minutFCB Bucharest a lansat prima campanie din Romania cu executii in format .gif in scopul promovarii unui brand.
Campania dezvoltata pentru Nivea Men porneste de la ideea ca este o adevarata provocare sa faci barbatilor cadouri masculine, de care sa se bucure si care sa le fie de folos. Astfel, prin intermediul campaniei “Barbatii si cadourile neinspirate”, FCB Bucharest expune o serie de situatii amuzante in care sunt surprinsi barbatii ce primesc un cadou nepotrivit, transformate ulterior in executii de tip .gif.
Campania promoveaza pachetele de sarbatori dedicate barbatilor de la Nivea Men ca fiind cea mai potrivita idee de cadou pentru o persoana de sex masculin.
Campania este activa pana de Craciun, in mediul online, pe cele mai populare website-uri cu target masculin din Romania, pe TV, pe paginile de Facebook ale partenerilor si pe platforma Youtube.
Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:
Din partea FCB Bucharest: Claudiu Dobrita – Director de Creatie, Alex Hariga – Head of Digital, Olivia Spanu – Copywriter, Loreta Isac – Art Director, Rares Gall – Junior Copywriter, Serban Chitu – Digital Art Director, Ana Maria Oila – Client Service Director, Miruna Macsoda – Group Account Manager, Alexandra Albu – Account Executive.
Din partea Beiersdorf Romania: Daniela Craciun – Local Digital Manager, Carmen Cosoi – Brand Manager NIVEA MEN, Alina Radu – Director Marketing.
Cu sprijinul si colaborarea: Ionut Florin Negrila – regie si post-productie, Republika Interactive – partener implementare, MEC Global – partener media.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz