Marketing

Campanie Friends\TBWA și Black Button Books, premiată la Ad Black Sea

Reading Time: 2 minute

Friends\TBWA și Black Button Books au câștigat ”Best in Contest”, premiul cel mare la categoria print în cadrul Ad Black Sea 2018 pentru campania “Citește ceva mai bun”. Ediția de anul acesta a festivalului a reunit 631 de campanii, din 12 țări.

Campania face parte dintr-o inițativă constantă a editurii Black Button Books și Friends\TBWA de a încuraja promovarea cititului de cărți valoroase, cu impact.

Campania a pornit de la insightul că în spatele replicii “n-am timp” sunt multe ore de scrolling pe Facebook sau pe Instagram și că petrecem mai mult timp citind feeduri și asimilând informație care nu ne aduce niciun beneficiu real, dar ne consumă minutele. Astfel, echipa Friends \TBWA a lansat pentru clientul Black Button Books clipuri de prezentare a volumelor “Marea Carte cu Fețe” și “Compendiu de Insta Hashtaguri” – ,”cărți” pe care mulți dintre noi le citim zilnic, fără să ne dăm seama cât timp ne mănâncă.

“Când ne-am apucat de campanie ne-am dat seama că, de fapt, românii citesc destul de mult – studiile zic că peste 70% dintre românii cu acces la Internet petrec câteva ore bune pe Facebook zilnic. Așadar au timp de citit și chiar citesc, însă newsfeeduri, nu cărți. Dacă tot au timp de citit, poate nu-și dau seama. Și dacă-și dau seama, poate că or și vrea să citească ceva mai bun. Sigur că ne bucură premiile, dar și mai mult ne bucură reacțiile oamenilor care s-au întâlnit cu campania în reviste, prin București sau pe net”, explică Eugen Suman.

Campania a fost apreciată în presa internațională, în publicații precum The Drum, The Little Black Book – LBB Online sau Adweek și a adus cele mai bune rate de interacțiune de până acum pe platformele sociale ale editurii Black Button Books.

Echipa implicată în campanie:

Agenție: Friends\TBWA Bucharest

Client: Black Button Books

Elena Marcu

Anca Dumitrescu

Simplification Officer: Sorin Trâncă

Executive Creative Director: Eugen Suman

Head of Art: Paul Nedelcu

Art Director: Theodor Nistor

Copywriter: Teodor Chiripuci

Ilustrator: Fesus Barna

Client Service Director: Ioana Teodorescu

Photographer: Almost Readuy Productions

Strategic Planner: Adriana Vasile

Head of Strategy: Adina Buzatu

Production Director: Dan Neagu 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Daniela Bololoi, Help Autism: Ce înseamnă prima franciză socială lansată de un ONG în România

Organizația nonguvernamentală Help Autism a lansat prima franciză socială din România, un model de business social inovator, care asigură atât…

38 de minute ago

Orange România redeschide Palatul Telefoanelor din București

Orange România redeschide Palatul Telefoanelor, monument istoric al Bucureștiului, situat pe Calea Victoriei. Scopul Orange este de a reuni echipele…

o oră ago

GARBE Industrial Real Estate se extinde în România

GARBE Industrial Real Estate GmbH, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și administratori de proprietăți logistice și industriale, atât în…

2 ore ago

Adrian Stanciu: Leadership public și leadership privat

Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…

6 ore ago

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

18 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

22 de ore ago