Campanie-experiment de la Telekom Romania
Reading Time: < 1 minutCampania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional.
De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si Lucian, in varsta de doar 4 ani fiecare, si talentatii art-directori Alex, Tatiana, Mihaela si Filip, cu o experienta de viata de 5 ani.
“Este o campanie-experiment, pentru care nu ne facusem niciun fel de asteptari cu privinta la finalitatea ei. Am pus camera, am asezat copiii, cei care au putut fi asezati, i-am intrebat cum le-ar placea sa arate reclama noastra, ce isi doresc sa contina oferta Telekom si ACTIUNE!”, spune Olivia Basag, Creative Director GMP Advertising.
Spoturile campaniei, acum in desfasurare pe canalele de televiziune:
Oferta Telekom de Sarbatori – MagentaONE
Oferta Telekom de Sarbatori pentru clientii cu abonamente de servicii mobile
Oferta Telekom de Craciun – Roboti
Oferta Telekom de Craciun – Omul de zapada
Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Olivia Basag, Creative Director; Romulus Petcan, Sr. Copywriter; Gabriel Gherca, Sr. Art Director; Sebastian Romano, Copywriter; Alina Zaharescu, Sr. Art Director; Delia Soare, Account Director; Oana Danila, Account Executive; Ana Maria Rizopol, Account Executive; Andreea Chita, Sr. Account Executive; Alexandra Todirica, Account Executive; Radu Teodorescu, AV Manager.
Din echipa Telekom care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Stefania Rusu, Superviser Brand and Communication, Katerina Todorovski, Marketing Expert -Brand and Communication, Telekom Romania
Productia spoturilor campaniei a fost realizata cu ajutorul casei de productie Saga Film si a regizorului Andreea Paduraru.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz