MarComm

Campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

Reading Time: 2 minute

O nouă premieră marca Medic One – campania de lansare Cannasen, distribuit de Alliance Healthcare, deschide noi orizonturi în comunicarea din România, aducând în lumina reflectoarelor un nou segment de produse medicale, pe bază de canabidiol natural (CBD). Cu o vastă experiență în comunicarea medicală, Medic One a condus eforturile sinergice din spatele acestei campanii pionierat, bazată pe mixul dintre rigoare și creativitate. Alături de aliații săi creativi, Medic One a oferit o abordare holistică și informativă în prezentarea noilor produse ce îmbrățișează în componența lor CBD-ul pe piața locală.

Comunicarea din jurul campaniei este intens axată pe informare și educație și își propune să desființeze miturile și să aducă în prim-plan beneficiile reale ale produselor pe bază de CBD, încurajând o poziționare corectă a acestora într-un segment sensibil. „Știință din natură, echilibru pentru tine” exprimă esența Cannasen – un produs bazat pe cercetare clinică intensă și pe puterea naturală a CBD-ului de a îmbunătăți calitatea vieții celor afectați de stres, durere, inflamații sau boli autoimune.

„Cannasen este o gamă de produse și dispozitive medicale ce a deschis un segment unic în România – cel al produselor medicale pe bază de CBD – și suntem mândri să fim artizanii unei campanii 360, dezvoltată printr-un efort coordonat și unitar. Misiunea noastră și a echipelor implicate a fost să transmitem beneficiile noii game de produse într-un manieră clară și creativă, ghidați la fiecare pas de respectul cuvenit reglementărilor stricte ale industriei medicale.

Campania a debutat având la bază o strategie de comunicare atent elaborată sub coordonarea producătorului din Danemarca și a echipei locale Alliance, cu focus pe informarea și educarea publicului din România pentru această lansare-premieră. Declinările creative pentru mediul online și social media au reprezentat o etapă importantă. Iar pentru a oferi o experiență coerentă, am dezvoltat un website proiectat pentru a oferi detalii complete despre produsele Cannasen și pentru a servi ca sursă de informare pentru toți cei interesați.

Planul media a fost un alt element esențial, ce a vizat o combinație de tehnici prin care targetăm cât mai fin potențialii cumpărători interesați de acest tip de produse și prin plasarea unui mix de bannere gândite în formate creative pentru publicațiile relevante. În completarea mixului ales, acțiunile de PR au avut un impact semnificativ – planul de PR surprinzând esența brandului și atrăgând atenția asupra valorii aduse de produsele medicale pe bază de CBD în sănătate și bunăstare. Campania integrată a adus împreună echipele Medic One, Mullen, Golin și Initiative pentru a crea o experiență informativă pentru publicul din România”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.

De la strategia de comunicare la implementare, de la dezvoltarea website-ului de produs dedicat campaniei până la declinările creative pentru mediul online și rețelele sociale, fiecare element a fost meticulos planificat pentru a oferi o experiență coerentă și informativă.

Medic One și restul echipelor implicate în proiect demonstrează că inovația și creativitatea pot merge mână în mână cu respectarea reglementărilor stricte ale industriei medicale, oferind publicului oportunitatea de a descoperi o abordare modernă și susținută științific pentru îmbunătățirea sănătății și bunăstării.

Echipele care au creat campania Cannasen:

Alliance Healthcare: Oana Simion (Business Development Director), Adrian Florea (Innovation Director), Iulia Petre (Product Manager).

Medic One: Corina Sofariu (Account Director), Oana Cociașu (Managing Partner).

MullenLowe România: Alina Georgescu (Art Director), Ana Gheorghe (Copywriter), Vladi Păunescu (Senior Copywriter), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Maria Toma (Digital Project Manager).

Golin: Cristina Butunoi (Deputy Managing Director), Alexandra Dumitru (Content Manager), Adrian Anghel (Senior Digital Manager), Livia Iusan (Social Media Specialist), Cristina Dobre (Digital Associate).

Romanita Oprea

Recent Posts

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

19 minute ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

14 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

15 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

16 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

19 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

19 ore ago