Campanie de imagine SKOL
Reading Time: < 1 minutNoua campanie de imagine SKOL, lansata pe 4 iulie, poarta semnatura agentiei de publicitate Lowe.
Campania cuprinde un spot TV care ruleaza pe principalele 8 statii TV, mixul de promovare media fiind completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade.
Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din: Copywriters – Andrei Munteanu, Manuela Gogu si Maria Nagy. Art Directors – Victor Oprisan, Dan Costea, Anca Masek si Tiberiu Moldovan. Echipa de strategie este formata din Bogdan Ionita si Andreea Lipara. AV – Ilinca Nanoveanu. Din echipa de Client Service Lowe, condusa de Alina Balan (Client Service Director) fac parte Adriana Tudoran si Bianca Iancu.
Echipa SKOL este formata din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Maracine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) si Denisa Jalba (CMI Analyst).
Casa de productie este Saga Film, regizorul spotului este Razvan Marculescu iar Alex Sterian este DoP.
Strategia de media este semnata de echipa United Media, formata din: Manuela Vasiliu – Media Director, Alexandra Vasvari – Senior Media Planner, Roxana Burdeanu – TV Media Planner, Lavinia Buzi – Buying Director, Ionut Militaru – Digital Strategy Director.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz