Marketing Stiri

Campanie de imagine pentru Bucegi Junior

25 iun. 2015 < 1 min

Campanie de imagine pentru Bucegi Junior

Reading Time: < 1 minut

Scandia Food si Lowe au lansat o campanie de imagine pentru brandul Pate Bucegi Junior.

Spotul TV al campoaniei este difuzat in perioada 17 iunie – 17 iulie, pe canalele TV dedicate copiilor.

 

In cadrul acestui proiect, Scandia Food este reprezentata de Alexandra Bucur, (Marketing Director) si Ana Burloiu (Brand Manager), iar echipa Lowe care a dezvoltat spotul TV este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Manager) si Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).

Pate Bucegi Junior este singurul produs din categoria sa care nu contine E-uri, are un continut scazut de grasimi (3.7%) si sare (0.8%).

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: