Publicis Romania a realizat pentru reteaua de farmacii Dona campania “Halatul de farmacist Dona nu se primeste, se merita”.
Mesajul campaniei este declinat in TV, radio, presa, OOH si digital.
Elementul principal in jurul caruia este construita intreaga campanie creativa este halatul de farmacist, un simbol de mandrie pentru farmacisti si garantia unui serviciu impecabil pentru pacienti.
Dona investeste anual peste 400.000 de euro in instruirea farmacistilor juniori, traininguri de consiliere si comunicare cu pacientii, traininguri de produs, diagnostic etc.
Anul trecut, potrivit declaratiilor companiei, numarul farmacistilor Dona a crescut cu aproximativ 40%, pe de o parte pentru a sustine cresterea retelei, iar pe de alta parte pentru a asigura consiliere de calitate pacientilor.
Dona este una dintre cele mai mari retele de farmacii, cu capital integral romanesc. Are o experienta de peste 20 de ani pe piata locala si deserveste lunar peste 1,6 milioane de pacienti din toata tara. Compania are circa 2000 de angajati si numara peste 250 de farmacii.
Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…
Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…
Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…
Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…
Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…
Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…