Campanie de imagine ENGIE
Reading Time: 2 minuteENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație.
Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici.
Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ.
Campania de comunicare „Tu de unde îți iei energie?” a fost realizată de McCann PR împreună cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat și campania globală prin care GDF SUEZ anunța rebrandingul ENGIE.
Campania est una integrată, cu o componentă principală de ATL, constituită dintr-un spot TV manifest de 60 de secunde și două spoturi de 30 secunde, o componentă online și una de outdoor.
Echipele implicate în realizarea campaniei:
ENGIE România: Amalia Anghel, Şef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania; Alexandra Ilinca, Manager proiect comunicare – Serviciul Comunicare Corporate ENGIE România
McCann PR: Traian Aron, Art Director; Dan Stănescu, Copywriter; Imola Zoltan, Project Manager; Alina Huiban, Event Coordinator; Lavinia Iancu, Account Executive
McCann: Tiberiu Munteanu, AV Director
Studioset: Dan Mateescu, Producător; Zak Emerson, Regizor; Federico Alfonzo, DOP; Adrian Smarandache, Producător Executiv; Iulia Bacanu și Marius Erhan, UPM; Andrei Enoiu, 1st AD; Camelia Tutulan, Art Direction; Cristina Craciun, Stilist; Anca Istudor și Cristine Popovici, Asistent Producție
Post Production: Bogdan Jugureanu, Edit; Calin Bogdacenco, VFX; Stefan Crisan, Andrei Nechifor, Sound Design; Simona Macarie, Traffic
Grupul ENGIE (fost GDF SUEZ) este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice.ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,65 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 19.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 3.700 de angajaţi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz