Categories: MarketingStiri

Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii

Reading Time: < 1 minut

Agricola Bacau lanseaza “Pentru mese de poveste”, cea mai ampla campanie de imagine din istoria companiei.

Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si vizeaza mai multe categorii de produse ale companiilor din cadrul grupului: carne de pasare (Agricola International SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod SA).

Campania, dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media), include trei spoturi TV cu povesti despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei. Povestile se regasesc si prin intermediul POSM-urilor, noului site Agricola, paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize in magazine.

Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat.

Echipa WOPA: Luca Bulacu – Creative Partner; Ionut Datcu – Managing Partner; Alex Eftinoiu – Senior Strategic Planner; Adrian Dragan – Senior Copywriter; Mihai Gheorghiu – Senior Art Director; Lucian Patareniuc – Graphic Designer; Magda Schnell – Account Director

Casa de productie – Solar Indie Junction

Manfredo Leteo ¬- Regizor

Stefano Bini – DOP

Giovanna Domenica – Food stylist

Viorel Sergovici – Producator

Echipa COGEP: Ionut Povara – Managing Partner

Echipa Advanced Ideas: Adrian Ichim – Managing Partner; Alexandra Dima – Account Director

Echipa Rogalski Damaschin PR: Eliza Rogalski – Founder, Head of Corporate PR; Alina Damaschin – Creative Leader, Head of Consumer PR; Alina Oprea – Communication Manager; Cristiana Andrei – Social Media Manager

Echipa Agricola: Carmen Gavrilescu – Marketing Manager; Daniel Bitere – Brand Manager; Cristian Calin – Corporate PR Manager

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

4 minute ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

47 de minute ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

4 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

6 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

6 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

6 ore ago