Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii
Reading Time: < 1 minutAgricola Bacau lanseaza “Pentru mese de poveste”, cea mai ampla campanie de imagine din istoria companiei.
Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si vizeaza mai multe categorii de produse ale companiilor din cadrul grupului: carne de pasare (Agricola International SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod SA).
Campania, dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media), include trei spoturi TV cu povesti despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei. Povestile se regasesc si prin intermediul POSM-urilor, noului site Agricola, paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize in magazine.
Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat.
Echipa WOPA: Luca Bulacu – Creative Partner; Ionut Datcu – Managing Partner; Alex Eftinoiu – Senior Strategic Planner; Adrian Dragan – Senior Copywriter; Mihai Gheorghiu – Senior Art Director; Lucian Patareniuc – Graphic Designer; Magda Schnell – Account Director
Casa de productie – Solar Indie Junction
Manfredo Leteo ¬- Regizor
Stefano Bini – DOP
Giovanna Domenica – Food stylist
Viorel Sergovici – Producator
Echipa COGEP: Ionut Povara – Managing Partner
Echipa Advanced Ideas: Adrian Ichim – Managing Partner; Alexandra Dima – Account Director
Echipa Rogalski Damaschin PR: Eliza Rogalski – Founder, Head of Corporate PR; Alina Damaschin – Creative Leader, Head of Consumer PR; Alina Oprea – Communication Manager; Cristiana Andrei – Social Media Manager
Echipa Agricola: Carmen Gavrilescu – Marketing Manager; Daniel Bitere – Brand Manager; Cristian Calin – Corporate PR Manager
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz