Netopia Payments, în parteneriat cu ContentSpeed, a lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.
Potrivit reprezentanților celor două companii, prin această campanie de digitalizare, comercianții au acces la o soluție de comerț electronic, dotată cu toate instrumentele de care au nevoie pentru funcționarea cu succes în mediul online. Printre avantajele platformei se numără: teme de design personalizabile, compatibile cu orice dispozitiv, integrare cu servicii de curierat și software de gestiune, optimizare și integrare cu instrumentele digitale Google, consultanță, hosting, mentenanță și suport tehnic profesionist.
„Parteneriatul cu Netopia Payments durează încă de la începuturile comerțului electronic autohton și face parte din strategia ContentSpeed de a oferi posesorilor de magazine online o soluție completă și eficientă. Misiunea noastră e să simplificăm procesul de deschidere al unui nou canal de vanzare în online și să punem la dispoziție toate instrumentele necesare pentru succes în eCommerce. În special în contextul actual, nu mai putem vorbi de un magazin online care să nu le ofere clienților opțiunea de plată online cu cardul. Antreprenorii care folosesc platforma ContentSpeed pot beneficia de serviciile oferite de Netopia Payments printr-un singur click – contractul de colaborare este generat automat și magazinul online poate procesa plăți online instantaneu”, a declarat Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.
Comercianții care au nevoie de dezvoltarea unui nou canal de vânzare în mediul digital, prin deschiderea unui magazin online, pot solicita o ofertă direct de pe site-ul ContentSpeed.
„În contextul actual, puternic marcat de evoluția pandemiei, ne dorim să venim în sprijinul antreprenorilor și comercianților pentru a-și putea desfășura în continuare activitatea în online. Prin campania de digitalizare demarată împreună cu partenerii noștri de la ContentSpeed, am integrat opțiunea de plată online direct în platforma de eCommerce, pentru ca aceștia să beneficieze de un magazin online complet echipat și gata de funcționare. Întregul proces a fost gândit să fie unul foarte simplu și la îndemâna oricărui comerciant, mai ales în cazul celor care au foarte puțină experiență în online”, a declarat Antonio Eram, CEO și Fondator Netopia Payments.
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…