MarComm Publicitate

Campanie creativă pentru a marca 150 de ani de Levi’s 501

2 feb. 2023 < 1 min

Campanie creativă pentru a marca 150 de ani de Levi’s 501

Reading Time: < 1 minut

Levi’s lansează campania „The Greatest Story Ever Worn” dedicată celor 150 de ani de existență ai modelului 501.

”The Greatest Story Ever Worn” prezintă blugii 501 drept o poveste în continuă expansiune, scrisă și rescrisă de toți cei care ajung să îi descopere.

„Puține produse, ca să nu mai vorbim de articole de îmbrăcăminte, au avut o prezență la fel de constantă în viața oamenilor precum 501. Cu un început umil drept pantaloni de lucru, blugii Levi’s 501 au devenit o unealtă a expresiei de sine care transcende granițele culturii și ale claselor sociale. Acesta este un moment incredibil pentru brandul Levi’s și, prin campania The Greatest Story Ever Worn, ne propunem să sărbătorim moștenirea, amploarea de neegalat și relevanța globală a modelului 501.”, explică Chris Jackman, VP Brand Marketing, Levi’s.

Ca o primă etapă a campaniei au fost lansate trei clipuri regizate de Martin de Thurah și Melina Matsoukas. Acestea explorează povești originale din întreaga lume care reflectă cei 150 de ani de 501.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte de marcă din lume și un lider global producerea blugilor. Compania proiectează și comercializează blugi, îmbrăcăminte casual și accesorii aferente pentru bărbați, femei și copii sub mărcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co. și Denizen. Produsele brandului sunt vândute în peste 110 de țări și în întreaga lume printr-o combinație de lanțuri de comercianți, magazine universale, site-uri online și are o amprentă globală de aproximativ 3.000 de magazine de tipul shop-in-shop.

Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2018 au fost de 5,6 miliarde de dolari.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: