MarComm

Campanie de awareness inedită creată de Billyboards pentru Pop Cola

Reading Time: 2 minute

În decembrie 2022, Billyboards x Pop Cola au marcat sezonul sărbătorilor cu o campanie de brand awareness altfel. Billyboards își propune să aducă neconvenționalul în viața de zi cu prin intermediul panourilor publicitare umane. Adesea folosite în cadrul evenimentelor sau al activărilor, billyboardurile au o capacitate de expunere ce trebuie exploatată.

Fără a mai avea nevoie de vreun fel de introducere de brand, Pop Cola are un concept de produs fresh, cât și o abordare neconvențională în comunicarea cu publicul. Alături de un partener promotor al ineditului, cross-branding-ul Billyboards x Pop Cola a părut o colaborare meant to be.

Pe data de 23 decembrie, 50 de billyboardsuri au afișat posterul campaniei timp de 4 ore în zone de interes din București. Acestea au mers pe Calea Victoriei, dar și pe Bulevardul Magheru. Campania a avut un impact puternic, în cele 4 ore de activitate, peste 5000 de oameni au interacționat cu promoterii Billyboards.

Retroactiv, s-a început comunicarea și în social media, iar rezultatele au fost de peste 45 k de vizualizări la primul Reel.

Conform comunicatului de presă, aceasta nu este prima și ultima colaborare de acest fel.

„Publicitatea stradală din România este pe de-o parte suprasaturată, iar pe de alta, goală. Există destul de multe OOH-uri ineficiente, care te lasă să treci pe lângă ele fără să le observi. Noi vrem să transformăm neconvenționalul în convențional. Vrem să aducem metoda prin care brandul se poate conecta mai ușor cu publicul, fără să fie intrusiv,” au declarat reprezentanții BillyBoards.

Romanita Oprea

Recent Posts

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

16 minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

25 de minute ago

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

o oră ago

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

5 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

13 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

19 ore ago