Categories: MarketingStiri

Campanie aniversara AFI Palace Cotroceni

Reading Time: 2 minute

Anul acesta, pe 1 decembrie, se implinesc 6 ani de la lansarea AFI Palace Cotroceni. Cu aceasta ocazie, pe langa activarile traditionale, este lansata o campanie aniversara, sub semnatura echipei Lowe.

Declinarile din mall vor ingloba elemente traditionale romanesti pentru a crea o legatura puternica intre cele doua sarbatori. Intreg mall-ul va fi impartit in 3 regiuni corespunzatoare celor trei provincii romane (Moldova, Transilvania, Tara Romaneasca). Fiecare regiune va fi decorata si va avea activari dedicate, vor avea loc concerte, dansuri specifice si degustari de bucate traditionale. Vor participa numerosi artisti, printre care Delia, Fanfara 10 Prajini (“Shukar”), Ansamblul Junii Calusari, Ansamblul de dansuri populare Tara Vrancei si Ansamblul Chindia, dar si Fanfara Militara.

Mai mult, cei care vor face achizitii de minim 200 de lei in perioada 11 noiembrie – 1 decembrie se vor putea inscrie la tombola aniversara. De asemenea, persoanele nascute pe 1 decembrie vor primi un tort din partea AFI Palace Cotroceni, iar copiii care au implinit anul acesta 6 ani vor primi 2 ore de distractie la locul de joaca din AFI Palace Cotroceni.

Pe langa evenimentele care vor avea loc in cadrul centrului comercial, campania va fi promovata prin OOH si in mediul online.

Echipa AFI Palace Cotroceni este formata din Aura Dinu (Head of Marketing), Roxana Vlad (Deputy Marketing Manager) si Raluca Harabagiuc (Marketing Specialist).

Echipa Lowe implicata in proiect este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Victor Oprisan (Senior Art Director), Vlad Emandi (Flash Designer), Nicoleta Grigoriu (DTP), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) si Andra Panaitescu (Account Manager).

Campania de PR pentru aniversarea AFI este realizata de echipa Golin Romania, formata din Anca Scarlat (Media Manager), Raluca Duta (Chief of the Bridge™) si Florentina Grosu (Junior Media Associate).

Componenta de BTL este semnata de echipa Lowe Vibe, formata din Oana Popescu (BTL Manager) si Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive).

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

6 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

6 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

6 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

6 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

8 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

10 ore ago