Publicitate

Să câștigi este mult mai simplu cu noua campanie Altex și Media Galaxy semnată DDB România

Reading Time: 3 minute

De cele mai multe ori nu avem încredere în concursuri sau promoții pentru că ne imaginăm că este greu să câștigăm ceva. Dar acesta este doar un mit, iar noua campanie promoțională Altex și Media Galaxy vine să îl spulbere.

Campania desfășurată în perioada 9 februarie – 1 martie aduce în atenția clienților un mecanism foarte simplu: te loghezi în contul tău Altex sau Media Galaxy și cumperi online sau din magazine și poți câștiga toți banii înapoi. Premiul este acordat sub formă de voucher care poate fi folosit ulterior pentru achiziții timp de 1 an, unde altundeva decât la Altex sau Media Galaxy.

Șansele de câștig sunt mai mari ca niciodată: 1 din 100 să îți recuperezi suma pe care ai cheltuit-o.

„Fiind lider pe piața de retail din România ne-am propus mereu să fim primii în inițiative noi, să venim cu idei noi, să inovăm mereu prin zona de produse și servicii oferite. Cu ajutorul actualei campanii promoționale, continuăm să fim un trend setter pe piața de retail si să aducem în atenția clienților o campanie originală cu un număr mare de șanse de câștig pentru consumator. Mereu cu zâmbetul pe buze și privind viața cu veselie și optimism,” a spus Carmen Căpitănescu, Director Marketing Altex România.

„Într-un teritoriu de joacă comun Altex și Media Galaxy, am ales să dramatizăm principalul hook: șansele foarte mari de câștig, 1 la 100. Ca un exercițiu de imaginație, la 1 million de clienți participanți la promoție, vor fi premiați 10.000 clienți. Suficient de mulți încât ar putea fi printre ei mulți cunoscuți, chiar și colegi de birou, cum bine ilustrează și spotul. Am continuat să mergem pe factorul surpriză și să folosim umorul, pentru a ajunge cel mai repede la sufletul consumatorului,” a declarat Roxana Ţâmpău, Managing Director DDB România.

Campania promoțională beneficiază de suport TV, online si offline (digital, magazine Altex și Media Galaxy).

Echipele care au realizat campania sunt formate din:

Altex & Media Galaxy

Carmen Căpitănescu – Director Marketing Altex;

Mihaela Petrică – Marketing Campaign Manager Altex;

Ioana Scheau– Marketing Campaign Manager Altex

DDB România

Alex Tocilescu – Group Creative Director

Mihai Calotă – Group Creative Director

Roxana Niță – Creative Director

Karina Condei – Strategic Planner

Cătălina Biro – Account Director

Roxana Ţâmpău – Managing Director

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. 

Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile. 

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România. 

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online.

DDB România este agenția de creație și membră TheGroup. TheGroup este liderul industriei de comunicare din România, ce include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.  

Romanita Oprea

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

o oră ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

2 ore ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

3 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

4 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

4 ore ago