În lună de conștientizare a sănătății bărbaților, Janssen România și Federația Română de Fotbal (FRF) își unesc forțele într-o manieră inedită, dând startul celei de-a doua ediții a campaniei „Care-i treaba cu prostata?”. Prin această colaborare își propun să crească gradul de conștientizare și să încurajeze bărbații să adopte un comportament preventiv și responsabil.
Janssen România și Federația Română de Fotbal au conceput o experiență educativă și inovatoare în cadrul meciului România – Elveția. Pentru a aduce în atenție simptomele adesea neglijate ale afecțiunilor prostatei, scaunele dintr-o secțiune specială a stadionului au fost modificate astfel încât să producă un anumit grad de disconfort celor care stau pe ele. Acest disconfort reprodus pe scaune este menit să simuleze senzațiile resimțite de bărbații cu probleme de prostată: senzația de neliniște, dificultatea de a sta confortabil și simptome similare. Prin această acțiune, scopul este de a sensibiliza publicul și de a-l face mai conștient de importanța prevenției și diagnosticării timpurii a afecțiunilor prostatei.
Conform datelor Globocan, în România, cancerul de prostată este cea mai frecventă afecțiune malignă pentru bărbați și a treia cea mai frecventă cauză de deces dintre afecțiunile oncologice. Rata de incidență ridicată a acestei boli subliniază necesitatea unei conștientizări sporite și a unui angajament ferm pentru prevenție și diagnosticare timpurie.
Rezultatele studiului realizat anul trecut, arată că, deși majoritatea bărbaților români sunt conștienți de existența prostatei, există un deficit semnificativ de cunoștințe în ceea ce privește diagnosticarea cancerului de prostată și importanța testului PSA. Doar 25% dintre respondenți știau cum se stabilește un diagnostic de cancer de prostată, iar 73% nu știau ce este testul PSA.
„Conștientizarea și prevenția sunt pilonii centrali în lupta împotriva cancerului de prostată. Testul PSA, un simplu examen de sânge, inclus în setul gratuit anual de analize, rămâne instrumentul esențial în diagnosticarea precoce a acestei boli. Recomandăm cu insistență bărbaților de peste 40-45 de ani, mai ales celor cu un istoric familial al bolii, și tuturor celor peste 50 de ani să includă acest test în evaluările lor medicale anuale.”, explică Dr. Cristian Benza, Medical Affairs Director al Johnson & Johnson România.
Campania „Care-i treaba cu prostata?”, inițiată de Janssen România și susținută de FABC (Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer), Asociația Română de Urologie, Societatea Națională de Oncologie Medicală din România și Societatea Română de Radioterapie și Oncologie Medicală și Federația Română de Fotbal își propune să informeze bărbații români referitor la propria anatomie și de ce e necesar sa adopte un comportament preventiv în ceea ce privește cancerul de prostată.
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…