Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii
Reading Time: 2 minuteSOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți de pluș în scop caritabil.
Cu prilejul primăverii și a sărbătorilor de Paște, începând cu data de 26 aprilie, clienții magazinelor pot găsi în gama de jucării Pepco o pereche unică de ursuleți de pluș. 100% din profitul obținut în urma vânzării lor este direcționat către SOS Satele Copiilor România.
Prin această campanie, Pepco România va susține, alături de oamenii de bine care se vor alătura, peste 1.000 de copii aflați în programele SOS Satele Copiilor România. Aceștia sunt copii din 6 județe, care cresc în casele familiale SOS sau sunt la risc de separare de familia lor, în comunități greu încercate. Copiii vor fi susținuți să meargă la școală, să participe la activități educative, sportive, de socializare și dezvoltare emoțională.
„Ne uităm la viitor cu multă speranță. Cu fiecare copil care crește și se dezvoltă sănătos, cu fiecare copil care rămâne alături de părinți, care termină școala cu bine, cercul greutăților se închide pentru ei și, peste generații, viața lor va arăta cu totul altfel. În ultimii 5 ani, am fost la drum alături de Pepco România, un parteneriat orientat către nevoile copiilor, cu o abordare complexă a educației, pe toate dimensiunile sale. Mulțumim din toată inima în numele nostru, dar, mai ales, al copiilor și tinerilor care au primit șansa la o viață împlinită”
Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România
„Ursuleții Faptelor Bune” este un proiect derulat de Pepco încă din anul 2019, iar România se numără printre primele țări care a adoptat această inițiativă, care mai are loc în Polonia, Germania, Bulgaria, Cehia, Serbia, Spania, Croația, Italia, Lituania, Slovacia și Ungaria. În decurs de cinci ani, parteneriatul dintre SOS Satele Copiilor și Pepco România a susținut nevoile a peste 1.500 de copii și a familiilor acestora, cu aproape 500.000 de euro investiți, alocați derulării de activități educaționale: achiziționarea de rechizite, îmbrăcăminte, produse de igienă, asigurarea de servicii medicale urgente, terapii, excursii, activități de timp liber și sportive, workshop-uri pentru copii și familii defavorizate.
„Suntem încântați că și în acest an aducem «Ursuleții Faptelor Bune» pe rafturile magazinelor din România și putem să facem o bucurie copiilor de Paște. Ursuleții nu sunt doar tovarășii prietenoși ai copiilor, ci și un simbol al carității, prin care susținem dezvoltarea și educația celor aflați într-o situație de viață dificilă. Ne bucurăm să continuăm acest parteneriat de succes și plin de însemnătate alături de SOS Satele Copiilor, deoarece credem cu tărie că doar prin unirea eforturilor noastre într-un scop comun putem să aducem o schimbare asupra modului de trai al copiilor care au avut până acum mai puține șanse. Ursuleții sunt lansați în două versiuni în fiecare an – în sezonul primăvară/vară și în sezonul toamnă/iarnă – și ies în evidență datorită mesajului pe care îl transmit și prin designul unic al fiecărei colecții”
Bogdan Grigoriu, Head of Region at Pepco Romania, Bulgaria and Greece
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz