Campania Testul Purității, premiată la D&AD
Reading Time: < 1 minutCampania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul “White Pencil” la categoria Comunicare&Interacțiune.
Concursul D&AD Impact premiază ideile creative care au o influență reală și care contribuie la un viitor mai bun, mai frumos și sustenabil.
Acesta nu a fost singurul premiu cu care a fost distinsă campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, în ultimul an. Campania a fost nominalizată la categoriile Promo&Activation și PR, la Cannes Lions, și a primit Leul de Aur, la categoria PR / Food&Drinks. Tot anul acesta i-a fost acordat titlul de Campania Anului, la Premiile FIBRA, iar în anul 2014 a câștigat Grand Effie, premiul pentru cea mai eficientă campanie a anului.
Campania Testul Purității a atras atenția asupra unei probleme la care suntem nr. 1 în Europa – prezența nitraților în apa pe care o bem. Nivelul nitraților nu este menționat pe etichete, nu există informare din partea autorităților asupra acestei probleme, dar există persoane afectate de această problemă. Testul Purității a oferit instrumentul de măsurare al apei pe care o bem, fie că este cea îmbuteliată, fie cea de la robinet sau din fântâni.
Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au înregistrat peste 2514 de teste.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz