Cea de-a 66-a ediție a Festivalului de Cannes a premiat Albalact, MRM//McCann Romania și McCann Bucharest cu un Bronze Lion la categoria ”Social & Influencer” pentru campania Tecșeștti Vlogs.
În urmă cu câteva luni, Albalact a lansat pe canalul său de YouTube filmulețe deosebite, neobișnuite vlogging-ului, ai căror protagoniști au fost locuitorii unui cătun din munții Apuseni.
Poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșeni au fost comasate în campania demarată de Albalact, ajungând la peste două milioane de vizualizări pe YouTube.
”Faptul că poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet”, a declarat Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.
”După ce i-am cunoscut pe cei care urmau să devina protagoniștii Tecșești Vlogs, am știut că o țară întreagă se va îndragosti de ei. Când o campanie aduce bucurie atât oamenilor din afara industriei care urmăresc conținutul pe net, dar e recunoscută și la cel mai mare festival internațional, știi că ți-ai făcut bine treaba”, a declarat Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania.
Vedetele campaniei au învățat rapid cum se folosesc hashtag-ul sau boomerang-ul și au dezvăluit publicului secrete din gospodăriile locuitorilor din Tecșești. “Unboxing din Pod”, “Cozonac 101” sau ”Get Ready with Me” sunt câteva dintre vlog-urile viralizate.
Clipurile pot fi găsite aici.
Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…
Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…
Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…
Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…
În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…