Publicitate

Campania Tecșești Vlogs, BRONZ la Cannes Lions 2019

Reading Time: < 1 minut

Cea de-a 66-a ediție a Festivalului de Cannes a premiat Albalact, MRM//McCann Romania și McCann Bucharest cu un Bronze Lion la categoria ”Social & Influencer” pentru campania Tecșeștti Vlogs.

În urmă cu câteva luni, Albalact a lansat pe canalul său de YouTube filmulețe deosebite, neobișnuite vlogging-ului, ai căror protagoniști au fost locuitorii unui cătun din munții Apuseni.

Poveștile și obiceiurile celor 23 de săteni din Tecșeni au fost comasate în campania demarată de Albalact, ajungând la peste două milioane de vizualizări pe YouTube.

”Faptul că poveștile lor au trecut granițele și au adus zâmbetul pe buze juraților de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decât să ne bucure și să ne facă să fim cu atât mai mândri de o campanie care deja era de suflet”, a declarat Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.

”După ce i-am cunoscut pe cei care urmau să devina protagoniștii Tecșești Vlogs, am știut că o țară întreagă se va îndragosti de ei. Când o campanie aduce bucurie atât oamenilor din afara industriei care urmăresc conținutul pe net, dar e recunoscută și la cel mai mare festival internațional, știi că ți-ai făcut bine treaba”, a declarat Simona Suman, Creative Director, MRM//McCann Romania.

Vedetele campaniei au învățat rapid cum se folosesc hashtag-ul sau boomerang-ul și au dezvăluit publicului secrete din gospodăriile locuitorilor din Tecșești. “Unboxing din Pod”, “Cozonac 101” sau ”Get Ready with Me” sunt câteva dintre vlog-urile viralizate.

Clipurile pot fi găsite aici.

Team

Recent Posts

Ford a lansat Puma Gen-E, mașina electrică fabricată la uzina de la Craiova

Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…

15 ore ago

Asociația Analiștilor Financiar – Bancari din România are un nou Consiliu Director

Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…

15 ore ago

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…

15 ore ago

Asociația ANAIS atrage atenția că „Iubirea nu înseamnă frică” printr-o campanie de sprijinire a femeilor și fetelor aflate în situații de vulnerabilitate

Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…

16 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor lansate în ediție limitată în perioada Crăciunului

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…

17 ore ago

Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial la comenzile de la supermarket

În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…

17 ore ago