Stiri

Campania „Nu sunt Papă-Lapte” pentru conștientizarea alergiilor alimentare

Reading Time: 2 minute

Naturli’, creatorul de produse pe bază de plante alternative la lactate, susținut de Asociația Română pentru Educație în Alergii (AREA), în colaborare cu Jam Session Agency, au lansat campania „Nu sunt Papă-Lapte”, o inițiativă menită să crească gradul de conștientizare privind alergiile alimentare și să evidențieze forța și determinarea copiilor care trăiesc cu aceste provocări zilnice.

O problemă globală

În prezent, alergiile alimentare sunt din ce în ce mai comune, iar copiii care suferă de alergii la lapte trebuie să navigheze constant prin situații sociale dificile. Peste 20 de milioane de europeni suferă de alergii alimentare, iar unul din patru copii de vârstă școlară, din Europa, trăiește cu o boală alergică. Acești copii trebuie să facă alegeri ferme și curajoase, refuzând produse lactate pentru a-și proteja sănătatea. Campania „Nu sunt Papă-Lapte” subliniază că alergiile alimentare nu îi fac pe acești copii mai slabi, ci mai puternici și mai rezilienți.

“În calitate de Președinte al Asociației Române pentru Educație în Alergii adresez mulțumiri, în numele comunității formate din familiile copiilor care suferă de alergii alimentare, partenerilor Naturli’ și Jam Session Agency, pentru oportunitatea de a participa la campania „Nu sunt Papă-Lapte”. Prin acest demers comun ne-am dorit să creștem nivelul de educație și conștientizare a impactului alergiilor alimentare asupra calității vieții celor afectați. Campania s-a alăturat și altor acțiuni ale Asociației, care vor fi menite să marcheze Săptămâna Mondială a Alergiei, organizată anual de World Allergy Organisation, ce se va desfășura în perioada 23-29 iunie, având ca temă Depășirea obstacolelor alergiei alimentare”, a declarat dr. Claudia Adriana Nicolae, Președintele Asociației Române de Educație în Alergii.

Alergiile, o provocare zilnică

Pornind de la reinterpretarea creativă a unei expresii populare, „a nu fi papă-lapte”, echipele Jam Session și Naturli au reușit să arate că cei care nu consumă produse lactate din cauza alergiilor nu sunt slabi, ci, dimpotrivă, sunt curajoși și puternici. Mesajul principal al campaniei subliniază faptul că alergiile alimentare nu sunt o vulnerabilitate, ci o sursă de forță interioară pentru cei afectați.

Lansarea campaniei a avut loc printr-un video, în care un grup de copii (atât cu alergii, cât și fără) au fost invitați să exprime ce înseamnă pentru ei curajul. Copiii afectați de alergii alimentare au împărtășit momentele lor de determinare și rezistență în fața provocărilor venite din viața de zi cu zi, ilustrând modul în care reușesc să îți păstreze spiritul și optimismul în ciuda dificultăților.

Alergiile alimentare sunt o provocare zilnică pentru multe familii, iar această campanie a fost un adevărat test al creativității și empatiei. Nu sunt Papă-Lapte este despre celebrarea curajului pe care copiii cu alergii îl arată în fiecare zi. Am pornit de la faptul că acești copii, deși se confruntă cu restricții alimentare, dezvoltă o forță interioară extraordinară. Proiectul a fost unul foarte personal atât pentru mine cât și pentru oamenii din echipa noastră, dar și a clientului, fiecare dintre noi având pe cineva apropiat care se confruntă cu alergiile zi de zi”, a spus Andreea Ghenoiu, Creative Partner, Jam Session Agency.

Pentru fiecare zece latte-uri vândute sub noul nume, valoarea unuia a fost donată către Asociația Română pentru Educație în Alergii (AREA), sprijinind astfel proiectele de educație privind alergiile în școli și grădinițe. De asemenea, cafenelele Boiler au fost decorate cu elemente vizuale ale campaniei și au găzduit diverse activități pentru copii, contribuind la răspândirea mesajului de conștientizare și educație.

Alex Rădescu

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

4 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

4 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

10 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

10 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

11 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

11 ore ago