Campania Stirilor Pro TV, Fara parinti, fara viitor, desfasurata intre intre 21 iunie si 22 iulie, a fost urmarita, pe intreaga perioada de difuzare, de aproximativ 1 milion de telespectatori, la nivelul publicului national.
Materialele au inregistrat, in medie, la nivelul publicului comercial, 4,6 puncte de rating si 25,5% cota de piata.
Realizata de Elena Lasconi, campania a prezentat ce se intampla cu minorii lasati in tara de catre parintii plecati la munca in strainatate.
“Am plecat la drum, desi existau destule motive care sa descurajeze un jurnalist. Am sunat din primarie in primarie. Am fost prin inchisori, centre de reabilitare comportamentala, la dezalcoolizare. Am mers in casele unor asistenti maternali, ori in centre pentru protectia copilului, totul pentru a descoperi adevarul!”, a declarat Elena Lasconi.
Realitatea crunta surprinsa prin intermediul acestor reportaje a cuprins mame minore, copii deveniti infractori, trafic de carne vie si abuz de droguri si alcool, povesti marcante ignorate de autoritati.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…