Campania “Desteptaretele” selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate
Reading Time: < 1 minutCampania detergentului Bonux – “Desteptaretele”, semnata de Leo Burnett România si lansata in luna mai, a fost selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala.
In urma analizei Brand Lift Survey realizate de Google, rezultatele campaniei au fost catalogate drept exceptionale, depasind standardele globale pentru „brand awareness” si “ad recall” la categoria Consumer Packaged Goods (CPG).
Realizata exclusiv in mediul digital, prin doua video story-uri inspirationale, campania prezinta povestile reale ale unor femei care au stiut sa gaseasca solutii creative in situatii-limita, devenind astfel „desteptaretele”. Povestile Elenei si ale lui Darin au demonstrat ca poti face foarte mult, pornind de la putin. Acest lucru a determinat inca 350 de femei sa propuna idei si povesti motivationale proprii, ducând astfel la consolidarea unei comunitati online, care a atins un nivel de implicare si interactiune de 15 ori peste media categoriei de produs.
Povestea celor doua desteptarete a dus la un nivel excelent de implicare si interactiune in Social Media, ajungând la peste 4.300.000 de vizualizari Facebook si peste 1.300.000 de vizualizari prin intermediul platformei YouTube. Rata de vizualizare a filmelor a fost de 4 ori mai mare fata de media categoriei.
In plus, rezultatele masurate prin intermediul studiului Google Brand Lift Survey au determinat Google sa propuna “Desteptaretele” drept exemplu “best in class” la nivel global.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz