Publicitate Stiri

Campania Coca-Cola de Crăciun are spot regizat de Taika Waititi

15 nov. 2020 2 min

Campania Coca-Cola de Crăciun are spot regizat de Taika Waititi

Reading Time: 2 minute

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie de Sărbători construită în jurul unui spot de sezon, sub sloganul „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.

Regizat de Taika Waititi, laureat al premiului Oscar, și creat de agenția Wieden + Kennedy London, filmul dezvăluie magia Crăciunului, într-o poveste plină de speranță despre dragostea nemărginită a tatălui pentru fiica sa și călătoria acestuia pentru a face ca dorința ei de Crăciun să devină realitate.

Filmul urmează campaniei recente „Mai deschiși ca niciodată”, prima campanie Coca-Cola de când pandemia de COVID-19 a schimbat lumea. Campania a fost un manifest bazat pe promisiunea noilor posibilități descoperite ca o consecință a izolării în timpul pandemiei și un apel pentru a aprecia tot ceea ce avem în jurul nostru.

2020 a fost un an dificil pentru mulți dintre noi și tocmai de aceea simțim nevoia, acum poate mai mult ca oricând, să păstrăm magia sezonului sărbătorilor. Coca-Cola are o legătură simbolică și îndelungată cu Crăciunul, începând din anii 1920, reclamele noastre amintind mereu de puterea optimismului, căldura familiei și sentimentul de apartenență de care toți avem nevoie. Aceste mesaje reflectă de fapt adevărata magie a Crăciunului – dragostea noastră față de cei dragi, bucuria clipelor petrecute împreună, nevoia de a fi aproape de ei, dar și dorința de a-i ocroti. Anul acesta, poate, unii dintre noi vom experimenta acestă magie într-un mod diferit, de la distanță, dar cred că toți ne dorim ca acest lucru să nu schimbe cu nimic intensitatea trăirilor„, spune Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România.

Campania de Crăciun, care marchează și 100 de ani de când Coca-Cola a creat prima sa comunicare publicitară de sărbători, recunoaște că adevărata magie a Crăciunului este aceea de a te reconecta cu tine însuți și cu cei apropiați, iar acesta este, de altfel, cel mai frumos cadou pe care fiecare dintre noi îl poate face. Moș Crăciun, la rândul său, va juca și anul acesta un rol esențial în asigurarea festivității de Sărbători.

Filmul „Scrisoarea” va fi disponibil în mai multe formate și va fi prezentat în 91 de țări din întreaga lume. În România, acesta este difuzat pe TV din 13 noiembrie, în variante de 30 de secunde, 60 de secunde sau în forma integrală, și online.

Pentru a păstra tradiția ultimilor ani, în campania TV va rula și clipul „Sărbătorile vin!”. Nici Caravana de Crăciun nu va lipsi din programul activărilor locale, însă, anul acesta, camioanele Moșului vor ajunge în orașele din țară prin realitate augmentată. Programul de activări incluse în campania locală de Crăciun va putea fi găsit pe site-ul www.coca-cola.ro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: