Campania BT „E verde tot” – beneficii la achiziționarea de produse prietenoase cu mediul
Reading Time: 2 minuteAzi începe campania online E verde tot, una dintre inițiativele prin care Banca Transilvania încurajează orientarea spre produse și servicii prietenoase cu mediul.
Campania se derulează în perioada 11 – 17 aprilie și vine cu opțiuni de finanțare pentru achiziționarea de locuințe și produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluții de mobilitate urbană, precum și la leasing pentru mașini electrice. În cazul creditelor de nevoi personale este nevoie ca minim 70% din suma împrumutată să aibă destinație eco-friendly. Pentru fiecare produs acordat în cadrul campaniei, BT va planta un copac în următorul sezon de împădurire din acest an.
Produsele și serviciile incluse:
- Credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);
- Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);
- Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;
- Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;
- Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);
- Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);
- Cardurile de cumpărături STAR Forte și Gold (150 de puncte de loialitate);
- Leasing în euro pentru mașini electrice (2,5% dobândă);
- Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice, sisteme de încălzire etc.
Orientarea spre produse verzi înseamnă contribuţia la un mediu mai sănătos, costuri mai mici la utilităţi şi de consum, precum şi standarde mai ridicate de viaţă.
Banca Transilvania
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și principalul finanțator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piață, 3,6 milioane de clienți, peste 9.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT dorește să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât și pentru business și mediu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz