MarComm

Călin Buzea, Managing Director Digitas România

Reading Time: 2 minute

Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing ­Director Digitas România, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate pe obiectivele clienților.

Rolul Digitas

Încă suntem tributari romglezei în activitatea noastră, așa că o ­descriere rapidă ar fi că noi sun­tem divizia cu data & ­strategy based cre­ative technologists. Asta înseamnă, mai pe larg, că proiectele de care ne ocupăm noi sunt cele care necesită de obicei soluții ce includ un complex de competențe pornite din strategie digitală, analize de date, machine learning, UX, creație, tehnologie și project management.

Digitalul altfel

Suntem bine pregătiți în analiza și interpretarea de date, în vizua­lizarea și individualizarea a ceea ce contează în procesele pe care le analizăm. Folosim surse multiple și complexe de date pe care le trecem prin tot felul de etape de ingestie, rafinare, analiză, ­machine learning și interpretare.

Ne concentrăm pe a furniza cre­ati­­vilor și strategilor noștri informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate conform obiectivelor clienților. Partenerii noștri nu trebuie să mai aștepte săptămâni întregi pentru o analiză de campanie în ppt în timp ce, deja, le începe o nouă campanie. Ceea ce facem noi este real time digital mar­keting. Learn & apply on the go.

Oportunitățile domeniului

Diferențiere, diversitate, disruption. Toate cele trei acoperă atât zona provocărilor, cât și pe cea a oportunităților. Suntem multe grupuri, grupulețe, cohorte, fami­lii. Oamenii sunt din ce în ce mai complecși în comportamentele lor digitale, iar procesul de observație, analiză și soluționare a brief-urilor este din ce în ce mai complicat și consumator de resurse.

Vorbind de resurse, soluțiile noastre oferă, în final, înțelegerea unor situații și rezolvarea lor într-un timp foarte rapid, ceea ce ne permite să înțelegem, să învățăm și să performăm on the go.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

2 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

3 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

3 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

3 ore ago

Libra Internet Bank pregătește Red&Black Friday pe 8 noiembrie. Oferte la credite

Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…

3 ore ago

Un nou spațiu de coworking în București la Business Garden

Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…

4 ore ago