Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing Director Digitas România, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate pe obiectivele clienților.
Încă suntem tributari romglezei în activitatea noastră, așa că o descriere rapidă ar fi că noi suntem divizia cu data & strategy based creative technologists. Asta înseamnă, mai pe larg, că proiectele de care ne ocupăm noi sunt cele care necesită de obicei soluții ce includ un complex de competențe pornite din strategie digitală, analize de date, machine learning, UX, creație, tehnologie și project management.
Suntem bine pregătiți în analiza și interpretarea de date, în vizualizarea și individualizarea a ceea ce contează în procesele pe care le analizăm. Folosim surse multiple și complexe de date pe care le trecem prin tot felul de etape de ingestie, rafinare, analiză, machine learning și interpretare.
Ne concentrăm pe a furniza creativilor și strategilor noștri informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate conform obiectivelor clienților. Partenerii noștri nu trebuie să mai aștepte săptămâni întregi pentru o analiză de campanie în ppt în timp ce, deja, le începe o nouă campanie. Ceea ce facem noi este real time digital marketing. Learn & apply on the go.
Diferențiere, diversitate, disruption. Toate cele trei acoperă atât zona provocărilor, cât și pe cea a oportunităților. Suntem multe grupuri, grupulețe, cohorte, familii. Oamenii sunt din ce în ce mai complecși în comportamentele lor digitale, iar procesul de observație, analiză și soluționare a brief-urilor este din ce în ce mai complicat și consumator de resurse.
Vorbind de resurse, soluțiile noastre oferă, în final, înțelegerea unor situații și rezolvarea lor într-un timp foarte rapid, ceea ce ne permite să înțelegem, să învățăm și să performăm on the go.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…