Echipa brandului • calif (punctcalif) a oferit un adevărat spectacol vizual, ieri, la Social Media Seaside Camp: cinci parașutiști au aterizat la punct fix în spațiul Marina Limanu.
Calif a zis punct și de la capăt și a dat reset brandului: o nouă identitate vizuală, un nou concept de restaurant și un nou public căruia i se adresează: generația Z. Lansarea „manifestului culinar” al generației Z a fost și ea făcută într-un mod inedit.
Punct calif este un brand curajos, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. Astfel, au decis să lanseze noul manifest de brand la conferința Social Media Seaside Camp, prima tabără de social media marketing dedicată conținutului vizual, organizată de revista Biz.
Ca parte a campaniei de lansare .calif, artistul de nouă generație Psihotrop a realizat o piesă manifest, însoțită de un videoclip. Acest manifest a fost adus pe un stick la Social Media Seaside Camp de către o echipă de cinci parașutiști care au aterizat la punct fix pe o pernă albă de 8 metri. În timpul saltului, parașutiștii au activat fumigene colorate în roșu și albastru, ceea ce a făcut ca efectul vizual să fie cu atât mai spectaculos.
Psihotrop a încărcat manifestul, în premieră, pe conturile de Social Media și YouTube • calif, întreaga acțiune fiind surprinsă printr-un live pe Facebook • calif, dar și live-urile influencerilor care au participat la tabără.
Ascultă piesa aici:
Producție: Loops Production (https://www.facebook.com/loopsproduction/)
Regie: SAN (https://www.facebook.com/SANstuff/)
Agenție de Publicitate: Mainstage The Agency (https://www.facebook.com/Mainstagetheagency/)
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…