Companii

Calif prezintă cel mai nou concept de fast-food, prin restaurantul Condimental

Reading Time: < 1 minut

Condimental de Calif, un restaurant recent lansat în centrul capitalei, este o completare a eforturilor de până acum ale echipei Calif. Condimental nu este doar un nume, este o afirmare puternică a poziției Calif în industria restaurantelor cu servire rapidă. Astfel că, noul concept vine să consolideze valorile Calif prin inovație, prospețime și servire rapidă.

Restaurantul este creat pentru ca oamenii să se simtă bine indiferent dacă vin pentru o vizită scurtă sau servesc masa alături de prieteni. Experiența este gândită și testată pentru a asigura clienții că timpul lucrează în favoarea lor. Tot de aceea, există două stații de servire pentru a eficientiza fluxul de lucru: casa pentru comenzile care se vor servi în restaurant și una pentru comenzi la pachet (sau comenzi mari). Ambalajele au un design deosebit și sunt atent calibrate gramajelor de produs.

Vedeta meniului este Kebun, un kebab reorientat. Acesta este o gustare, dar poate fi un prânz ușor sau o cină sățioasă. Regulile fast-food au fost modificate, prin eliminarea completă a prăjirii în baie de ulei. Cartofii arată la fel de rumeni, dar sunt copți cu un strop de ulei în cuptoare ce înglobează tehnologie de ultimă oră. Chifteluțele de falafel sunt și ele coapte, păstrându-și totodată proprietățile, iar orezul este pregătit la abur.

Pe lângă cele nouă variante de kebun, se regasesc si produsele cunoscute: dil kebab, mâncare gătită și deserturi.

Restaurantul este situat pe strada Bucur nr. 18 (la intersecția bd. Mărășești cu Splaiul Unirii), iar programul de lucru este de luni până vineri de la ora 11:30 la ora 20:00. Mai multe detalii pe www.kebun.ro și www.condimental.ro.

Lelia Petrescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

12 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

12 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

14 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

16 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

17 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

19 ore ago