Calatorii spre insula zaharului brun
Reading Time: < 1 minutDDB si Tribal Worldwide Romania, agentii membre ale grupului de comunicare The Group, au dezvoltat pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius campania promotionala ”Castiga masina din Insula Zaharului Brun!”.
Campania este dezvoltata in jurul a doua subconcepte care urmaresc consolidarea atributelor distinctive ale brandului, “drumul zaharului” si “originea zaharului” si are la baza un mecanism inovator, sustinut de microsite-ul www.insula-zaharului-brun.ro.
Unul dintre lucrurile prin care se diferentiaza zaharul brun de celelalte tipuri de zahar este provenienta. Astfel, in noua orase mari din Romania va fi plasata cate o replica a insulei Mauritius denumita metaforic “Insula zaharului brun”. Fiecare mini-insula va avea in centru cate o masina oficiala a campaniei, care de altfel, va fi si premiul cel mare pentru trei cei mai norocosi participanti. Asadar, zaharul brun, originar din Mauritius, vine de departe si aduce premii importante, trei masini Hyundai I20, care sa permita si consumatorilor sa calatoreasca acolo unde doresc.
Incepand cu data de 14 august si pana pe 31 august, competitorii se pot inscrie in concurs daca urmaresc traseul ”masinilor de zahar” pe microsite-ul www.insula-zaharului-brun.ro. 3 masini branduite vor calatori prin tara pe un traseu pre-stabilit si se vor opri in orasele mari. Localizarea prin GPS live a masinilor din caravana si urmarirea lor in timp real pe site-ul de promotie constituie o mecanica simpla si inovatoare, care conecteaza in mod natural mediul online cu cel offline.
Campania intergrata este comunicata printr-un mix ce cuprinde: TV, radio, online si print.
Margaritar Brun de Mauritius este un brand aflat in portofoliul companiei Agrana, ce detine doua fabrici de zahar, in Roman si Buzau. Agrana Romania este membra a grupului austriac AGRANA.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz